Jump to content

bttf hv 0.2d

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik heb de bttf mod gedownload het is de 0.2d versie maar ik heb het geinstaleerd

maar dan klik ik op nieuw game en dan slaat ie vast en ik had toen later de deluxe

mos ge daan en toen bbtf 0.2d maar toen dee tie het wel maar ik wil dat nie wat nu?

Geplaatst:

Bttf staat voor Back to the Future. Dit is een bekende mod voor GTA Vice City. Aangezien beide mods volgens mij (gedeeltelijk) met automatische installers geïnstalleerd worden, is het niet zo handig om de originele bestanden aan te vragen en het zelf weer recht te zetten. Je weet namelijk niet welke bestanden allemaal zijn veranderd. Het zijn er in ieder geval genoeg, dat het veel makkelijker is om GTA VC even opnieuw te installeren. Heel de game verwijderen dus en er weer opnieuw op zetten. Je savegames blijven bewaard als het goed is, maar daar heb je toch niks aan bij de BttF Mod, aangezien de mod het main.scm bestand vervangt en je savegames dus onbruikbaar worden.

Als je de game opnieuw hebt geïnstalleerd kun je de mod er weer opnieuw inzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...