AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik zoek een photoshop programma waarmee je duidelijk goed een sig kan verkleinen zonder dat het lelijker word ik zit nu hele tijd via phixr.com en daar kan ik niet zoveel mee Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik zoek een photoshop programma waarmee je duidelijk goed een sig kan verkleinen zonder dat het lelijker word ik zit nu hele tijd via phixr.com en daar kan ik niet zoveel mee GIMP kun je gebruiken. ik heb alleen geen download link helaas Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 paint. net is freeware en het handigste te gebruiken daarvoor, en nog vele andere funcites (mini photoshop). link: >>hierzo<< Reageren
AXIO Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Voor jullie berichten had ik net een 1 gedownload, daar snap ik ook niet zoveel van maar ik zoek het later wel een keer uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.