Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eej,

ik heb alle missies al gehaald (behalve Zero :angry: ) en moet nog een keer die keycard ophalen zodat ik 'Breaking the Bank' ofzo ook kan doen, maar m'n vriendin is nooit thuis... en ook niet op de tijden die bij Walkthroughs staat... wat nu? :o

Geplaatst:

blijven proberen bij alle tijden loop eens een rondje om dat huizen blok en blijf dat de heldag doen ze is er tog egt wel ooit

Geplaatst:
eej,

ik heb alle missies al gehaald (behalve Zero :angry: ) en moet nog een keer die keycard ophalen zodat ik 'Breaking the Bank' ofzo ook kan doen, maar m'n vriendin is nooit thuis... en ook niet op de tijden die bij Walkthroughs staat... wat nu? :o

dan moet je dat gimpsuit (ofzoiets) aan doen een zo'n paarse dildo die bij het politiebureau te halen zijn en in een snelle auto komen(infernus ofzo) ;) maar natuurlijk wel op de goede tijd

Geplaatst:

Dat probleem heb ik dus ook bij een andere vriendin...

Ze is er NOOIT!

ik heb al alles geprobeerd, heb al heel de dag voor haar deur gestaan

en ook op de tijden die op Internet staan en in de Walktroughs, maar ze is er nooit!

Geplaatst:

sorry hoor maar er is nooit nooit iemand thuis ze is er wel eens een keer behalve als ze je heeft gedumpt of als jij haar hebt vermoord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...