Maev Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 eej, ik heb alle missies al gehaald (behalve Zero :angry: ) en moet nog een keer die keycard ophalen zodat ik 'Breaking the Bank' ofzo ook kan doen, maar m'n vriendin is nooit thuis... en ook niet op de tijden die bij Walkthroughs staat... wat nu? :o Reageren
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 blijven proberen bij alle tijden loop eens een rondje om dat huizen blok en blijf dat de heldag doen ze is er tog egt wel ooit Reageren
Kraay Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 eej,ik heb alle missies al gehaald (behalve Zero :angry: ) en moet nog een keer die keycard ophalen zodat ik 'Breaking the Bank' ofzo ook kan doen, maar m'n vriendin is nooit thuis... en ook niet op de tijden die bij Walkthroughs staat... wat nu? :o dan moet je dat gimpsuit (ofzoiets) aan doen een zo'n paarse dildo die bij het politiebureau te halen zijn en in een snelle auto komen(infernus ofzo) maar natuurlijk wel op de goede tijd Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Dat probleem heb ik dus ook bij een andere vriendin... Ze is er NOOIT! ik heb al alles geprobeerd, heb al heel de dag voor haar deur gestaan en ook op de tijden die op Internet staan en in de Walktroughs, maar ze is er nooit! Reageren
Mathiz Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 sorry hoor maar er is nooit nooit iemand thuis ze is er wel eens een keer behalve als ze je heeft gedumpt of als jij haar hebt vermoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.