Vegeta Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature natuurlijk Size design: maximaal 500x150 Render: sig zonder render toch (jah dus) Animatie: Als het echt moet Premade: Je doet maar Tijd van inlevering: Beter doe je snel of anders ... Opmerking: En titel was een typ foutje Bewerkt: 1 september 2008 door Dizzee
Farid. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 het is Faridjee En render mag?!
NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 het is Faridjee En render mag?! ja je mag een render. Render: sig zonder render toch (jah dus)
Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Hier Is Ie dan !!! VEGETA :dans: VEGETA Veel Succes Bewerkt: 1 september 2008 door Vegeta
PiekeTheCat Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Vote:Faridjee Waarom? Het geheel van Vegeta past gewoon niet. Kijk je hebt een zwart/grijze achtergrond en in je render zitten felle kleuren En bij Faridjee is het een mooi passent geheel. Daarom stem ik dus voor Faridjee Bewerkt: 1 september 2008 door PiekeTheCat
Sprunk Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Nou jij hebt er echt geen kaas van gegeten want die de render past juist heel goed in zijn sig. Doordat de achtergrond grijs/zwart is komt de render extra goed naar voor, en dat past erg goed bij deze sig. Als de achtergrond ook geel was geweest had de render niet echt opgevallen, nu wel. De sig van Faridje daartegenover vind ik niet mooi. De sig is onscherp en ik vind hem nét over de grens met overbelichting. Het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Stem: Vegeta Omdat: Ik zijn sig erg mooi vind en ik de sig van Faridje niet mooi. Bewerkt: 1 september 2008 door Sprunk
Farid. Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Kom op mensen met maar 2 stemmen kan er niemand winnen!
Traser Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Nou jij hebt er echt geen kaas van gegeten want die de render past juist heel goed in zijn sig. Doordat de achtergrond grijs/zwart is komt de render extra goed naar voor, en dat past erg goed bij deze sig. Als de achtergrond ook geel was geweest had de render niet echt opgevallen, nu wel. De sig van Faridje daartegenover vind ik niet mooi. De sig is onscherp en ik vind hem nét over de grens met overbelichting. Het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Stem: Vegeta Omdat: Ik zijn sig erg mooi vind en ik de sig van Faridje niet mooi. Heb er niks aan toe te voegen.. Stem: Vegeta
Farid. Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Gefeliciteerd Vegeta met de 2-1 overwinning
Vegeta Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Je hebt nog genoeg tijd om te winnen hoor, * btw het was een goeie bump we staan weer gelijk Bewerkt: 3 september 2008 door Vegeta
End Of The Riot Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Vote:FaridjeeWaarom? Het geheel van Vegeta past gewoon niet. Kijk je hebt een zwart/grijze achtergrond en in je render zitten felle kleuren En bij Faridjee is het een mooi passent geheel. Daarom stem ik dus voor Faridjee ik stem ook op faridjee om de zelfde reede als PiekeTheCat
NickyHendriks Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Nou jij hebt er echt geen kaas van gegeten want die de render past juist heel goed in zijn sig. Doordat de achtergrond grijs/zwart is komt de render extra goed naar voor, en dat past erg goed bij deze sig. Als de achtergrond ook geel was geweest had de render niet echt opgevallen, nu wel. De sig van Faridje daartegenover vind ik niet mooi. De sig is onscherp en ik vind hem nét over de grens met overbelichting. Het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Stem: Vegeta Omdat: Ik zijn sig erg mooi vind en ik de sig van Faridje niet mooi. Heb er niks aan toe te voegen.. Stem: Vegeta Me to Stem: Vegeta Bewerkt: 3 september 2008 door zamg0d1
timwing Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik weet het niet, die van vegeta vind ik beter gemaakt, alleen is het zo grijs. Maar die van fraidjee zijn de letters niet mooi/ slecht te lezen...
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik weet het niet, die van vegeta vind ik beter gemaakt, alleen is het zo grijs. Maar die van fraidjee zijn de letters niet mooi/ slecht te lezen... Maar voor wie stem je nou?
Recommended Posts