NIELS_ Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hoi, Stel, ik koop nu GTA SA voor de PC en die speel ik op mijn laptop, is dit dan makkelijk te besturen, of heb je de muis hard nodig, of de cijfers aan de zijkant ook oid? Vraag 2: als ik hem nieuw koop, kan ik dan gewoon gaan modden ja of nee? Reageren
pasgal Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hoi,Stel, ik koop nu GTA SA voor de PC en die speel ik op mijn laptop, is dit dan makkelijk te besturen, of heb je de muis hard nodig, of de cijfers aan de zijkant ook oid? Vraag 2: als ik hem nieuw koop, kan ik dan gewoon gaan modden ja of nee? Met het besturen, het ligt eraan van wat je gewend bent. En als je SA nieuw koopt voor de pc dan kun je hem denk ik wel modden ja. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Het beste is nog om een Muis te gebruiken, maar dat ligt eraan met wat je heet fijnste mee speelt. En als je net nieuw SA voor de PC hebt gekocht, dan moet je kijken of je SA V2 is. Als je SA V2 heeft kan je hem niet modden, je kan wel gaan modden als je even deze Downgrader download. Voor verdere informatie kan je altijd de LeesMij bestand lezen, hoe het allemaal in elkaar zit. Het is een Nederlandse handleiding dus je hoeft je geen zorgen te maken als je niet goed bent in Engels ofzo. Veel succes ermee! Maar nu ga ik toch echt naar bed. Reageren
Jorair Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Een numeriek toetsenbord heb je eigenlijk niet nodig om GTA te spelen. Een muis daarentegen is wel hard aan te raden (tenzij je ergens een usb controller hebt liggen natuurlijk, dat gaat ook). Als je nu GTA koopt kan je hem nog altijd modden. De kans is groot dat je als je hem nu koopt je versie 2 in handen krijgt. Als dat het geval is moet je hem eerst even een downgrade geven via een progje, maar dat is heel simpel. Heb je versie 1 dan kan je gelijk beginnen met modden . EDIT: 3 sec te laat Bewerkt: 31 augustus 2008 door Jorair Reageren
NIELS_ Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) hehe bedankt gasten, iig zal ik nog wel wat vaker terugkomen met vragen, maar bedankt hiervoor! nog even kort: Hoe kan ik zien of het V1 of V2 is? Bewerkt: 31 augustus 2008 door -Matthijs- Dubbelpost samengevoegd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Al een tijd lang is alleen versie 2 te koop, versie 1 is al geruime tijd uit de handel. Dus een kans van 99,9% dat je een versie 2 koopt. Tenzij je gaat snuffelen op marktplaats of ebay (o.i.d.) en een tweede hands versie 1 op de kop tikt. Bewerkt: 31 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
FerryN Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 hehe bedankt gasten, iig zal ik nog wel wat vaker terugkomen met vragen, maar bedankt hiervoor! nog even kort: Hoe kan ik zien of het V1 of V2 is? rechts onderin, staat er v2? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Als je hem van Marktplaats/Speurders/Ebay hebt is er een kans dat hij beschadigt is. Ik zou hem gewoon in de winkel kopen, dan is hij nieuw en met het progje heb je hem zo modable. In V2 zijn er waarschijnlijk ook wel wat andere diverse bug/glitches weggehaald dus dat is dan ook mooi meegenomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.