Jump to content

Gta IV vs Saints Row 2


mc-mo

Recommended Posts

Na een paar trailers van Saints Row 2 te hebben bekeken lijkt het me een gaaf spel.

Aangezien de trailers en de feiten zijn er mischien meer mogelijkheden dan Gta IV zoals het creëren van je personage, je bende en het inrichten van je eigen huis en nog veel meer.

Wat vinden jullie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

is wel vet, maar kan alleen niet tippen aan gta IV... toen ik een paar filmpjes erover zag, leek het net alsof het in de toekomst afspeelt ofzo, das nie cool...

maar goed, ik vind dat gta IV beter is dan Saints Row, maar Saints Row is wel goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Na een paar trailers van Saints Row 2 te hebben bekeken lijkt het me een gaaf spel.

Aangezien de trailers en de feiten zijn er mischien meer mogelijkheden dan Gta IV zoals het creëren van je personage, je bende en het inrichten van je eigen huis en nog veel meer.

Wat vinden jullie hiervan?

Saints Row is wel een spel die ik ga kopen.... Ik hou gewoon van sandbox games dus in dat plaatje valt SR ook.

Echter wat ik ervan vind is dat dit topic niet op het GTA IV forum thuis hoort maar je bent niet de eerste die iets over SR roept.

Er zijn al soortgelijke topics, zoals dit topic of anders dit topic en anders dit topic wel op dit forum verschenen.

Misschien dat je daar nog wat vragen beantwoord krijgt.

Wat we wel zeker weten is dat de meningen behoorlijk verschillend zijn op dit forum.

Sommige vinden dat SR beter is dan GTA, anderen zeggen weer het omgekeerde en dat SR een slappe aftreksel is dan GTA.

Ach ja.... Het is en blijft een persoonlijke voorkeur dus ik ga voor mezelf zien of ik SR2 ook echt leuker vindt dan GTA IV... Maar voorlopig ben ik nog niet uitgespeeld met GTA IV dus het gaat nog even duren voordat ik SR2 ga kopen... Eerst is Little Big Planet aan de beurt :D

Link to comment
Delen op andere websites

je moet even ingame Footage bekijken op Gametrailers.com. daardoor kwam ik tot de conclussie dat het niets anders is dan San Andreas die ietsjes is opgepimpt '(ik praat nu over SR2). antwoord op de vraag GTA4 of SR2?, dan kies ik GTA. niet alleen omdat het er zo mooi uit ziet maar het verhaal was toch echt om van te smullen. ondanks dat de missies na een tijdje eenzijdig werden kon ik het wel waarderen. maargoed dat is mijn mening. ook las ik dat vorige week gta4 weer de meest verkochte game op de bijde consoles is geweest wat betekend dat de multiplayermode nog wel een tijdje in leven zal blijven :eten: .

Bewerkt: door Doever
Link to comment
Delen op andere websites

je moet even ingame Footage bekijken op Gametrailers.com. daardoor kwam ik tot de conclussie dat het niets anders is dan San Andreas die ietsjes is opgepimpt '(ik praat nu over SR2). antwoord op de vraag GTA4 of SR2?, dan kies ik GTA. niet alleen omdat het er zo mooi uit ziet maar het verhaal was toch echt om van te smullen. ondanks dat de missies na een tijdje eenzijdig werden kon ik het wel waarderen. maargoed dat is mijn mening. ook las ik dat vorige week gta4 weer de meest verkochte game op de bijde consoles is geweest wat betekend dat de multiplayermode nog wel een tijdje in leven zal blijven :eten: .

kijk dit is weer zoiets want je hebt mensen die heel erg houden van sr2 en niet kijken naar de graphics(als ik he zo schrijf) maar gta is dan weer heel mooi qua graphics(ofzo:P) en ik denk dat je in sr meer kan doen dan in gta IV en dat ik het daarom leuker ga vinden

maarja dat is mijn mening

MVG Gs

Link to comment
Delen op andere websites

als jullie de Pu lezen (power Unlimited) hebben de makers van SR2 geen bedoelingen om beter te worden dan Gta IV ze willen gewoon het anders aanpakken dan gta

Idd, heb ik ook gelezen, het is niet de bedoeling dat ze GTA nadoen.

Verder, als ook zoveel activiteiten (of meer) in SR2 zat als SR1, nou, kom maar op dan :eten: .

Want SR1 vond ik daardoor vet, missies waren wel vet en sommige vrij pittig, maar verhaal was wel klote.

Ging alleen maar over het heersen van Stillwater.

Maarja, SR1 was vet, en heb ik veel plezier van gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was anders wel een filmpje waarbij de makers van SR2 de makers van IV wouden dissen. Ze lieten daarbij alle leuke dingen van SR zien en alle stomme dingen van IV. Dat van Sr2 was zeker leuk alleen de graphics waren Überslecht en het was Überonrealistisch.

Mensen die nu zeggen dat ze SR stom vinden kopen hem later toch omdat ze IV dan zat zijn en wat nieuws willen. Verder vind ik het idioot dat door ruzie om wordt gemaakt en ik vind ze trouwens allebei op sommige punten slecht. IV omdat het weinig mogelijkheden heeft en SR omdat het onrealistisch en lelijke graphics heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was anders wel een filmpje waarbij de makers van SR2 de makers van IV wouden dissen. Ze lieten daarbij alle leuke dingen van SR zien en alle stomme dingen van IV. Dat van Sr2 was zeker leuk alleen de graphics waren Überslecht en het was Überonrealistisch.

Mensen die nu zeggen dat ze SR stom vinden kopen hem later toch omdat ze IV dan zat zijn en wat nieuws willen. Verder vind ik het idioot dat door ruzie om wordt gemaakt en ik vind ze trouwens allebei op sommige punten slecht. IV omdat het weinig mogelijkheden heeft en SR omdat het onrealistisch en lelijke graphics heeft.

SR2 heeft geen lelijke graphics, SR2 heeft cartoony graphics.

Dit wouden ze behouden zoals in SR1.

Dat onrealisme, nou ja, ik denk dat het wel goed uit pakt, het is toch lachen om op auto's te surfen?

Van Just cause vond ik nep, schoot je een haak op een heli, kwam je aan de staart, en sprong je vooruit door de cockpit in de heli.....

Link to comment
Delen op andere websites

Er was anders wel een filmpje waarbij de makers van SR2 de makers van IV wouden dissen. Ze lieten daarbij alle leuke dingen van SR zien en alle stomme dingen van IV. Dat van Sr2 was zeker leuk alleen de graphics waren Überslecht en het was Überonrealistisch.

Mensen die nu zeggen dat ze SR stom vinden kopen hem later toch omdat ze IV dan zat zijn en wat nieuws willen. Verder vind ik het idioot dat door ruzie om wordt gemaakt en ik vind ze trouwens allebei op sommige punten slecht. IV omdat het weinig mogelijkheden heeft en SR omdat het onrealistisch en lelijke graphics heeft.

SR2 heeft geen lelijke graphics, SR2 heeft cartoony graphics.

heeft sr2 geen lelijke graphics? en dat maak jij uit?. dat is dan nog altijd de mening van FerryN

als jullie de Pu lezen (power Unlimited) hebben de makers van SR2 geen bedoelingen om beter te worden dan Gta IV ze willen gewoon het anders aanpakken dan gta

natuurlijk zou een bedrijf niet toegeven dat ze iets namaken. maar je mag ervan uitgaan dat SR2 anders wordt dan GTA. hij moet wel anders worden anders zou dat negatieve reviews opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

SR2 lijkt me wel leuk, maar om nou GTA IV en SR2 te kopen gaat me te ver :puh: ik blijf gewoon bij GTA IV. En ik vind die graphics van SR2 ook maar vaag.

Tja het kan wat veel van het goede zijn maar toch zal ik SR2 wel gaan kopen denk ik...

Echter niet voor het volle bedrag maar wacht ik mooi dat het een platinum is geworden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er was anders wel een filmpje waarbij de makers van SR2 de makers van IV wouden dissen. Ze lieten daarbij alle leuke dingen van SR zien en alle stomme dingen van IV. Dat van Sr2 was zeker leuk alleen de graphics waren Überslecht en het was Überonrealistisch.

Mensen die nu zeggen dat ze SR stom vinden kopen hem later toch omdat ze IV dan zat zijn en wat nieuws willen. Verder vind ik het idioot dat door ruzie om wordt gemaakt en ik vind ze trouwens allebei op sommige punten slecht. IV omdat het weinig mogelijkheden heeft en SR omdat het onrealistisch en lelijke graphics heeft.

SR2 heeft geen lelijke graphics, SR2 heeft cartoony graphics.

heeft sr2 geen lelijke graphics? en dat maak jij uit?. dat is dan nog altijd de mening van FerryN

Dan is de zijne ook een mening, dus geef ik een andere mening op.

Tevens, heeft de gamemakers zelf gezegt dat ze de cartoonystijl wilde behouden, en cartoon graphics betekent nog niet dat het slechte graphics zijn.

als jullie de Pu lezen (power Unlimited) hebben de makers van SR2 geen bedoelingen om beter te worden dan Gta IV ze willen gewoon het anders aanpakken dan gta

natuurlijk zou een bedrijf niet toegeven dat ze iets namaken. maar je mag ervan uitgaan dat SR2 anders wordt dan GTA. hij moet wel anders worden anders zou dat negatieve reviews opleveren.

Als je het zo gaat bekijken is IEDER spel nageaapt, behalve de eerste free-roam game, race game, schooter game etc.

En als ik goed gelezen had, is GTA niet de eerste free-roam game, dus is ook GTA nageaapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...