Issie3222 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Dag beste GTA-Forum leden, Laatst had ik nog een computer dat vol zat met onzin enzo... ik besloot hem toen opnieuw te installeren! Nou ik heb dat gedaan en toen ik dat had gedaan ben ik naar de internet Wizard gegaan en heb alles ingestelt: Ik koos Verbinding met het internet maken --> Ik wil handmatig een verbinding instellen --> verbinding maken via een permanente verbinding. Dan komt er in de wizard te staan: ''De breedband verbinding is al geconfigureerd en is klaar voor gebruik. Klik op de onderstaande koppeling als de verbinding niet goed werkt. Oke dus ik dacht dat ik wel even internet zou hebben. Dus ik open Internet Explorer, en er staat dat de pagina niet kan worden weergeven! Ik probeer naar google te gaan en ik krijg een foutmelding van: ''De zoekpagina kan niet worden geopent'' Dus dacht ik bijmezelf dat er geen verbinding is, Oke, Ik klik op de onderstaande koppeling (Breedbandverbindingen). Dan staat er dat ik me LAN moet vernieuwen, maar als ik naar de map ''Netwerkverbindingen'' ga dan zie ik niets anders dan alleen wit (en daarmee bedoel ik dat ik 't LAN icoontje niet zie) Ik gebruik een router. Ik gebruik geen CD van een provider en ik gebruik ook geen inbel verbinding Voor de duidelijkheid: Dit is 't icoon wat ik in principe hoor te krijgen. Bewerkt: 1 september 2008 door Issie3222 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Raar Maar als je opnieuw installeert moet je ook de netwerkkart installeren want dat moest ik ook doen toen ik opnieuw installeerde Dus je moet ff je netwerkkaart installeren Reageren
Issie3222 Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Ik begrijp je niet helemaal, kan je iets specifieker zijn? , en 't klinkt (misschien) dom maar waar en hoe installeer ik de netwerk kaart? Als iemand anders 't ook weet mag die ook antwoorden! Bewerkt: 1 september 2008 door Issie3222 Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je moet mischien de drivers van je netwerkkaart nog installeren, meestal zit daar ook software bij om verbinding te maken. Reageren
K.O. Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je kunt dit even nagaan: Ga naar Start > Uitvoeren > cmd > ipconfig > staat hier een Standaardgateway met IP adres? Typ dit adres eens in in een URL balk (dus http://192.168.0.1/ of http://10.0.0.1/ of wat dan ook) en kijk of je daar wat aan de instellingen moet veranderen. Als je hier niet in kan komen heb je in ieder geval geen LAN verbinding. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik heb 't even gedaan en er stond geen IP en ik kon niet op de pagina's komen... Maar na 2 uurtjes sleutelen heb ik toch uiteindelijk Internet op die computer gekregen. Oorzaak van geen internet: Ik had de benodigde software nog niet geinstalleerd. Bedankt jongens voor jullie hulp! Reageren
Dvt Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Tja sommige PC's pakken het gelijk op, sommigen hebben extra software nodig.. Bij een nieuwe router zit ook altijd software. Maar ik kijk dan eerst of hij het zonder de software doet.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik heb 't even gedaan en er stond geen IP en ik kon niet op de pagina's komen...Maar na 2 uurtjes sleutelen heb ik toch uiteindelijk Internet op die computer gekregen. Oorzaak van geen internet: Ik had de benodigde software nog niet geinstalleerd. Bedankt jongens voor jullie hulp! dat bedoelde ik dus of je de kaart al had geinstalleerd: Maar als je opnieuw installeert moet je ook de netwerkkart installeren ik zei het toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.