peter99 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 weet iemand precies hoe je naar liberty city moet ?? het lukt niet bij mij . ik vlieg en vlieg met de jet pack uur aan uur alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Probeer gewoon eens wat, jij vraagt echt ALLES :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 dat doe ik zoveel mogelijk teweten te komen zodat ik het weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ja, je kan toch ook eens een missie vaker spelen dan na 1 keer niet gelukt het meteen te vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 oke ,als jij het zegt zal ik veel langer doorproberen goed :rolleyes: maare ...cj vliegt gewoon verder, er komt geen eind aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 :gtasign: volgens mij kan je niet naar liberty city, alleen met een missie: Saint marko's bistro :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Probeer gewoon eens wat, jij vraagt echt ALLES :huh: @Thomas Ten eerste: Het is geen missie waar hij het over heeft. Ten tweede: Laat commetaar maar aan moderaters over. En we zijn hier om elkaar te helpen!!! @Peter Volg je het Filmpje(link). Maar zal zeggen het is niet zo speciaal eigelijk best saai. Hint:als je action replay heb gaat het veel makkelijker. ewoud @Thomas bericht hier onder Ik wist niet dat tie het niet over die missie had omdat het wel staat in Missie Hulp.. No prob. Bewerkt: 23 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ik wist niet dat tie het niet over die missie had omdat het wel staat in Missie Hulp.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) :gtasign: volgens mij kan je niet naar liberty city, alleen met een missie: Saint marko's bistro :gtasign: eg niet want ik ben ook in liberty city geweest en ik heb foto gemaakt Bewerkt: 24 maart 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ik wist niet dat tie het niet over die missie had omdat het wel staat in Missie Hulp.. Daar heeft >ThomaS< wel gelijk in je kan in leberti sity komen met de shamal bij Een speciaal punt mijn vriend is er ook geweest ( zij hij) maar je kon volgens hem alleen in dat huis wat je ook bij die missie zag en als je met de jetpack uit dat huis vloog zag je alleen maar zee super strange Ps:dudedude weet je zeker dat dit bij Gta San Andreas was want die screenshot heeft wel wijnig graphics voor een gta sa screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 je kan alleen met de jetpack naar liberty city...en wijs neus hazard hij gebruikt armax of heeft een tv kaart. <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 maar wat raar, als je met een jet pack wel errheen kan en anders niet. want als je er met een jet pack naartoe kan zit het in de cd gebouwt dus dan zou je opzich ook zonder jet pack er heen kunnen. zit wat in toch :unsure: maar ik hoop dat dat wel kan en ik denk het ook maar het moet denk ik nog uitgevonde worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 nou waar moet je naar toe vliegen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 nou waar moet je naar toe vliegen dan? volg het filmpje waar ewoud een link naar toe gegeven heeft <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ps:dudedude weet je zeker dat dit bij Gta San Andreas was want die screenshot heeft wel wijnig graphics voor een gta sa screen hoezo zeker weten ik heb die screen zelf gemaakt :confused: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.