GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hallo allemaal, Ik heb cleo voor SA, ik heb De Gravity gun gedownload en portal gun en submarine. Ik ik wou de gravity gun eens doen, dus ik zet GGUN.cs in mijn cleo map, en als ik aan het spelen ben typ GGUN, maar er gebeurd niets! Hetzelfde is met prt. gun en met de submarine. Alsjeblieft, help!!!!!1 Reageren
tjoef Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Installeer alles eens overnieuw!(en maak daarbij gebruik van mijn filmpje =D). Verdere vragen kan je in hier kwijt! Reageren
hielkeh Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Weet je zeker dat je SA gedowngrade hebt? en niet met de patch? Volg anders deze tutorial van Warrock_123_321 Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ik heb alles zoals in het filmpje gedaan, dus ik start san andreas, maar dan krijg ik opeens Grand Tani Islands!!! Dus dan start ik maar weer een nieuwe game, en als hij aan het laden is, dan komt hij op de helft en dan loopt hij vast en dan krijg ik weer zoiet van wel verzenden of niet verzenden Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 laat maar OPGELOST!!!111 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.