Bram-17 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 wie weet hoe je die missie met de autoshow moet halen op de pc dat je dan eerst een auto moet tunen en dan van die kunsjes moet doen op welke toetsen moet je dan drukken?? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb geen idee aangezien ik de pc versie niet heb maar ga buiten de missie proberen om het te doen. Als het goed is kun je wippen met dezelfde knoppen waar je normaal mee rond kunt kijken in de auto. Je moet dan wel eerst Hydraulics kopen voor je auto wat je na de missie altijd kunt doen bij die garages mits je in de goede auto rijdt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik dacht dat je met de numpad de hydraulichs moest besturen. 8= naar voren, 2 is naar achter, 2= naar links en 6=naar rechts. Verder kun je met de gewone 2 een sprongetje maken en met caps lock kun je de hydraulics op de plaats vast zetten (dus dat ze blijven staan). Reageren
jwester Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Je kunt of op de gewoone pijltjes toetesen drukken of op die aan de rechter zijkant van je toetsebord. Als je het op een laptop speelt heb je die waarschijnlijk niet. Veel succes ermee! Reageren
Black Admiral Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik heb wel een laptop, ik doe het met Z, X, F en H. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 En om de diagonale dingen te doen, moet je dubbele toetsen indrukken: rechts omhoog = num8 en num6 allebei indrukken. Links omlaag = num4 + num2 etc. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 En om de diagonale dingen te doen, moet je dubbele toetsen indrukken: rechts omhoog = num8 en num6 allebei indrukken. Links omlaag = num4 + num2 etc.Let in het vervolg even op de datum TommyGunz. Je hulp komt behoorlijk te laat. Als er verder geen hulp nodig is bij deze missie kan dit topic verder met rust gelaten worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.