gta-pilot Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 H4ll0 Als ik SA speel dan word na een tijdje alles blauw. Vuur en shaduwen enz zie ik nogwel maar niet huizen wegen auto's enz... Weet iemand een oplossing Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb ooit het zelfde gehad, maar dan roze, wat trouwens niet altijd optrad. Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb ooit het zelfde gehad, maar dan roze, wat trouwens niet altijd optrad. Daar heeft hij natuurlijk niets aan... Post hier even je systeemeissen dan kunnen we zien of GTA SA eigenlijk wel op je PC past. Je kan ook het beste GTA even opnieuw installeren, mischien heb je iets gemod ofzo, dat geeft vaak problemen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Kijk of er een update / nieuwere versie beschikbaar is van het stuurprogramma (driver) van je grafische kaart en installeer die. Dit zou het misschien kunnen verhelpen. Succes Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik had het toen ook, maar ik had iets gemod waardoor hetzelfde optrad. Dus probeer eens je SA opnieuw te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.