Jump to content

Headset en GTA Race.


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Ik heb tijdelijk geen verbinding met GTA online.. dus mijn vraag:

GTA Race..

wat is hier de bedoeling van. wat kan je hier allemaal doen,, kun je ook je eigen auto kiezen?? uit alle auto's ??

of motors?? enz.

Headset..

Wie of wat kun je allemaal bellen. hoe weet je dat die gene een head set heeft??Welke is de beste???

thx.. Greetzz Smoky

Bewerkt: door [B]ig [S]moke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tijdelijk geen verbinding met GTA online.. dus mijn vraag:

GTA Race..

wat is hier de bedoeling van. wat kan je hier allemaal doen,, kun je ook je eigen auto kiezen?? uit alle auto's ??

of motors?? enz.

Headset..

Wie of wat kun je allemaal bellen. hoe weet je dat die gene een head set heeft??Welke is de beste???

thx.. Greetzz Smoky

GTA Race kun je verschillende voertuigen pakken, zowel in de Lobby(ligt eraan welke groep) als in de game zelf.

Je kunt hier racen en schieten, dus staat iemand voor je, schiet zijn banden kapot, en jij hebt de leiding etc.

Headset,

Als iemand geen headset heeft, krijg je tijdens het bellen een tekst te staan dat diegene geen headset heeft.

Je kunt alleen mensen die online zijn bellen die in dezelfde game zitten, tevens kun je ook nog ZiT bellen.

De beste durf ik zo niet te zeggen, maar ik heb de Jabra BT 125 en ik ben er tevreden over, zo heb ik ook een USB headset en daar minder tevreden over, maar voor de PS3 is ie goed genoeg.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

er komt ook een PS3 headset, dus die zou ik aanbevelen :puh:

GTA Race is gewoon net zoals Race, maar dan kan je (tijdens de race) uit de auto en gewoon auto's uit de straat pakken en rijden...

je kan ook schieten uit de auto, maar je kan maar 1 wapen tegelijk dragen, als je een ander wapen wilt moet je eerst je eigen wapen laten valen (ik dacht vierkantje (PS3)/X (Xbox)) voor je een ander wapen op kan pakken, je hoeft trouwens niet uit te stappen, je kan ook over een wapen rijden om hem te krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...