Jump to content

Window Cleaning


Koen729

Recommended Posts

Hoi,

Als je naar deze site gaat:

http://www.gta4.net/map/

Zie je onderaan een kaart staan van whattheydonotwantyoutoknow.com , de kaart die je unlockt bij 100%. Nou heb ik geen 100% dus kan iemand vertellen wat er met de locaties op die kaart is? (Het lijkt me nl niet dat er echt glazenwassers zijn..)

Er staat window cleaning platforms, dat zijn glazenwassers liftjes. Die stipjes geven dus de plekken aan waar je met die liftjes een gebouw op kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als je naar deze site gaat:

http://www.gta4.net/map/

Zie je onderaan een kaart staan van whattheydonotwantyoutoknow.com , de kaart die je unlockt bij 100%. Nou heb ik geen 100% dus kan iemand vertellen wat er met de locaties op die kaart is? (Het lijkt me nl niet dat er echt glazenwassers zijn..)

Er staat window cleaning platforms, dat zijn glazenwassers liftjes. Die stipjes geven dus de plekken aan waar je met die liftjes een gebouw op kan.

haha ik wist niet eens dat je die kaart kreeg als je 100 % had.

en je ziet er ook als je op die foto zegmaar van die glazenwasliftjes ook een reactie van eddie low (serial killer[/font])

Link to comment
Delen op andere websites

nee je hebt helemaal geen 100% nodig om deze site te bekijken.

hij staat altijd 24/7 paraat voor jou gebruik :tu:

Leer lezen zal ik zeggen..

jaa ik lees en ik zie staan: die map die je unlocked als je 100% hebt, maar je hebt helemaal geen 100% nodig op die site! voor geen enkele map. leer te argumenteren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

nee je hebt helemaal geen 100% nodig om deze site te bekijken.

hij staat altijd 24/7 paraat voor jou gebruik :tu:

Leer lezen zal ik zeggen..

jaa ik lees en ik zie staan: die map die je unlocked als je 100% hebt, maar je hebt helemaal geen 100% nodig op die site! voor geen enkele map. leer te argumenteren :tu:

ooit uitgeprobeerd bij die map?

die glazenwassers map?

Link to comment
Delen op andere websites

nee je hebt helemaal geen 100% nodig om deze site te bekijken.

hij staat altijd 24/7 paraat voor jou gebruik :tu:

Leer lezen zal ik zeggen..

jaa ik lees en ik zie staan: die map die je unlocked als je 100% hebt, maar je hebt helemaal geen 100% nodig op die site! voor geen enkele map. leer te argumenteren :tu:

Ik heb geen 100% en ik zie die map niet. Die vent op gta4.net heeft wel 100% en ziet hem wel. Snapje? Het is alleen voor deze map

Noob[/font]

Bewerkt: door Koen729
Link to comment
Delen op andere websites

Gast houd je mond gewoon dicht... ik zie die kaart gewoon en ik heb geen 100%. Misschien een bug, maar dan nog niet zo aanvallend en mensen uitschelden...

edit: en jezus wat heb jij een irritante sig

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

Gast houd je mond gewoon dicht... ik zie die kaart gewoon en ik heb geen 100%. Misschien een bug, maar dan nog niet zo aanvallend en mensen uitschelden...

edit: en jezus wat heb jij een irritante sig

Idd bug. Ik zie hem niet. En uitschelden? Whaha :')

Ja en? Wat kan mij het schelen dat jij minder actief bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en? Wat kan mij het schelen dat jij minder actief bent?

LOL dat is gewoon een melding voor iedereen die et wilt weten, maar ik denk niet dat iemand hier wilt weten of jij grote roze letters mooi vind....

Nou dit is ook een melding voor iedereen die het wilt weten. Het maakt mij ook niet uit dat jij niet actief bent..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...