TZG Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hallo allemaal ik wil graag een nieuwe game starten op mn ps3, want ik heb gta iv uitgespeeld, maar ik weet ff niet hoe dat moet... als ik op het startmenu bij ''game'' kijk en ik druk op ''new'' dan start ik ook een prima nieuwe game, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren. soms heb ik ff niet zo'n zin in missies en dan wil ik gewoon ff lkkr knallen met veel geld op zak Dus ff voor de duidelijkheid: ik wil een nieuwe game starten vanaf de eerste missie, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren, hoe doe ik dat? Ik hoop dat iemand mij plzz kan helpen Reageren
Valto Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hallo allemaalik wil graag een nieuwe game starten op mn ps3, want ik heb gta iv uitgespeeld, maar ik weet ff niet hoe dat moet... als ik op het startmenu bij ''game'' kijk en ik druk op ''new'' dan start ik ook een prima nieuwe game, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren. soms heb ik ff niet zo'n zin in missies en dan wil ik gewoon ff lkkr knallen met veel geld op zak Dus ff voor de duidelijkheid: ik wil een nieuwe game starten vanaf de eerste missie, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren, hoe doe ik dat? Ik hoop dat iemand mij plzz kan helpen Als ik het goed lees lukt het je om een nieuwe game te maken. Nadat je dit hebt gedaan moet je gewoon saven over een andere save slot (eentje die nog niet in gebruik is). dan heb je dus 2 save games: 1tje met je oude uitgespeelde gta en eentje met je nieuwe. Dan kun je met load dus ook gewoon kiezen. Reageren
TZG Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 haha dat is snel maar hoe kies ik een ander slot dan? want als ik een missie heb gedaan vraagt hij zoals gewoonlijk om een autosave en dan kan ik alleen de vorige overschrijven. moet ik dan eerder een ander slot kiezen ofzo? alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je moet gaan slapen bij een savehuis, en dan kun je uit 12 slots kiezen om een savegame op te slaan. Ik heb IV 2 keer uitgespeeld, en ik heb de 1e keer gesaved op slot 12, en de 2e keer zijn overal saves behalve op 12. Reageren
TZG Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 oke het is me gelukt bedankt man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.