Jump to content

New Game


TZG

Recommended Posts

Hallo allemaal

ik wil graag een nieuwe game starten op mn ps3, want ik heb gta iv uitgespeeld, maar ik weet ff niet hoe dat moet...

als ik op het startmenu bij ''game'' kijk en ik druk op ''new'' dan start ik ook een prima nieuwe game, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren. soms heb ik ff niet zo'n zin in missies en dan wil ik gewoon ff lkkr knallen met veel geld op zak :puh:

Dus ff voor de duidelijkheid: ik wil een nieuwe game starten vanaf de eerste missie, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren, hoe doe ik dat?

Ik hoop dat iemand mij plzz kan helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

ik wil graag een nieuwe game starten op mn ps3, want ik heb gta iv uitgespeeld, maar ik weet ff niet hoe dat moet...

als ik op het startmenu bij ''game'' kijk en ik druk op ''new'' dan start ik ook een prima nieuwe game, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren. soms heb ik ff niet zo'n zin in missies en dan wil ik gewoon ff lkkr knallen met veel geld op zak :puh:

Dus ff voor de duidelijkheid: ik wil een nieuwe game starten vanaf de eerste missie, maar ik wil ook mijn oude uitgespeelde game bewaren, hoe doe ik dat?

Ik hoop dat iemand mij plzz kan helpen

Als ik het goed lees lukt het je om een nieuwe game te maken. Nadat je dit hebt gedaan moet je gewoon saven over een andere save slot (eentje die nog niet in gebruik is). dan heb je dus 2 save games: 1tje met je oude uitgespeelde gta en eentje met je nieuwe. Dan kun je met load dus ook gewoon kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

haha dat is snel

maar hoe kies ik een ander slot dan? want als ik een missie heb gedaan vraagt hij zoals gewoonlijk om een autosave en dan kan ik alleen de vorige overschrijven. moet ik dan eerder een ander slot kiezen ofzo?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...