Jump to content

Beschadigd Data


Swiggers

Recommended Posts

GTAForummers,

Ik heb nu nét 30 Minuten een USB Stick van 2 GB. Ik heb precies de Tutorial gevolgt van het uploaden en downloaden. Ik heb een map aangemaakt genaamd 'PS3' en in deze map een map 'SAVEDATA'. In de map SAVEDATA moet ik alle Savegame's opslaan. Als ik hierin een Savegame wil opslaan bijvoorbeeld deze: dan sla ik het op, op de Memory Stick in de map SAVEDATA. Dan pak ik het vervolgens uit, en dan haal ik hem uit mijn computer. Als ik hem dan in mijn Playstation 3 steek en naar 'Hulpprogramma voor opgeslagen data' ga, dan wil ik mijn gedownloade Savegame op mijn PS3 plaatsen, alleen dit lukt niet. Of er staat helemaal geen Savegame óf er staat dat het een 'Beschadigd Data' is.

Wat doe ik nou verkeerd? :?

Alvast Bedankt..! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Neem als voorbeeld Deze Savegame. Als ik deze download dan zet ik hem in de Map SAVEDATA. Dan klik ik op 'Bestanden Uitpakken'. En dan krijg ik er dus nog een bestandje bij. Dan haal ik mijn USB Stick uit de PC, en stop hem vervolgens in de PS3. Ik klik op 'Hulpprogramme voor opgeslagen data', en dan staat er óf geen Savegame óf er staat dat het bestand beschadigt is. :7:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister een gloednieuwe Memory Stick van 2GB gekocht van Philips. Ik neem aan dat dit met elke USB Stick kan, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Hieboven: Bedoel je dat ik het bestand niet hoef uit te pakken ?

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister een gloednieuwe Memory Stick van 2GB gekocht van Philips. Ik neem aan dat dit met elke USB Stick kan, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Hieboven: Bedoel je dat ik het bestand niet hoef uit te pakken ?

Je weet nooit dat het met één of andere Memorystick niet kan (al heb ik er nog nooit van gehoord) dus het valt altijd eens te proberen. ;)

En je hoeft het bestand wel uit te pakken, maar het moet wel nog in een mapje zitten (waarvan je de naam niet mag veranderen!).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister een gloednieuwe Memory Stick van 2GB gekocht van Philips. Ik neem aan dat dit met elke USB Stick kan, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Hieboven: Bedoel je dat ik het bestand niet hoef uit te pakken ?

Je weet nooit dat het met één of andere Memorystick niet kan (al heb ik er nog nooit van gehoord) dus het valt altijd eens te proberen. ;)

En je hoeft het bestand wel uit te pakken, maar het moet wel nog in een mapje zitten (waarvan je de naam niet mag veranderen!).

Hieraan nog een toevoeging, die map die je niet mag hernoemen moet in de map zitten met de naam 'PS3'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister een gloednieuwe Memory Stick van 2GB gekocht van Philips. Ik neem aan dat dit met elke USB Stick kan, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Hieboven: Bedoel je dat ik het bestand niet hoef uit te pakken ?

Je weet nooit dat het met één of andere Memorystick niet kan (al heb ik er nog nooit van gehoord) dus het valt altijd eens te proberen. ;)

En je hoeft het bestand wel uit te pakken, maar het moet wel nog in een mapje zitten (waarvan je de naam niet mag veranderen!).

Hieraan nog een toevoeging, die map die je niet mag hernoemen moet in de map zitten met de naam 'PS3'.

Dat is niet waar. De map die je niet mag hernoemen zit in de map SAVEDATA die op z'n beurt in de map PS3 zit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...