sir groenhof Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 heeft iemand toevallig enig idee of het mogelijk is om de voor fork te bedienen ? ( Zoja, hoe ? ) GReetz Reageren
straydoggs Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 heeft iemand toevallig enig idee of het mogelijk is om de voor fork te bedienen ? ( Zoja, hoe ? )GReetz kgeloof niet dat het kan heb het ook al is geprobeerd het enige wat je er mee kan is eruit springenxD Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Kon in San Andreas geloof ik wel, anders Driver kopen Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb er ook wel eens in gereden maar ik kan me niet herinneren dat die optie erbij zat, maar ik kan niks zeker zeggen. Ik heb wel even een plaatje ervan opgezocht maar daar wordt verder ook weinig vertelt wat hier van pas komt. Als je hem een keer tegenkomt zou ik het gewoon proberen! Reageren
FerryN Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Nee, je kan de vorken niet liften zoals in SA. Reageren
Valto Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Had dit ook al met elk mogelijk knopje geprobeerd maar zonder succes Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Je kan de lepels niet bewegen maar als je op de gastank schiet ontploft hij, dat is wel grappig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.