Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hallo ik heb een xbox 360 begin zomervakantie gekocht. Ik heb een account gemaakt en k kon gratis maandje online. dus ik hoorde dat als je weer een account maakt dat je dan weer maandje online kan gaan. Maar ik wil wel weten of al je savegames,achievements enzo allemaal weggaan ?? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 De achievement blijven gewoon op je oude account staan en al die andere dingen ook. Maar je kan mar 3 keer gebruikmaken van die gratis maand. Maar je account blijft gewoon op je hardrive zitten. Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 De achievement blijven gewoon op je oude account staan en al die andere dingen ook.Maar je kan mar 3 keer gebruikmaken van die gratis maand. Maar je account blijft gewoon op je hardrive zitten. Oh nu vat ik het daarom kan je altijd inloggen met een account , k d8 al wrm gebeurt het niet automatische omdat je meerdere kan hebben bedankt hea Goldwing mvg Mr. Vegeta Reageren
Fyre Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Ik raad je aan niet meer dan 2 te maken. Wie weet, misschien co-op je graag online. Sommige games zijn een beetje scheef, en vereisen dat jullie beiden Live hebben. (aangezien je soms niet op guest kan als je meerdere accs hebt(PGR3 heeft dit)) Koop die 1 year subscription ofzo, kost je 50 euro als het goed is, heb je dat gekut niet dat je elke 3 maanden WEER een nieuw doosje moet kopen. Die van mij kwam uit November, en ik heb nog 2 tegoedbonnen van 1 maand live, GTA en nog een game hebben ook nog 1 maand live. Ja. Ik kom er wel doorheen. Als je een code moet hebben, ik doe dit maar 1 keer, en niet voor iemand anders, geef ik je wel mijn code die ik bij GTA kreeg. Deal? Bewerkt: 3 september 2008 door Fyre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.