Remi-X Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik ben bezig met een Map-Mod voor San Andreas. Ik heb de tutorials van Puma gelezen, maar ik wilde nog een stappie terug. Ik heb al aardig wat gemaakt, maar waar moet ik allemaal reking mee houden om het in San Andreas te zetten? Is dat alleen wat Puma al vertelde: "Zijn de faces goed omgedraaid?", of zijn er nog meer dingen? Bijvoorbeeld het aantal poly's? Of nog meer? Als het af is zal ik hem als eerst hier op gtaforum zetten Ik laat dan nog wel wat horen Ps: het is een stuk van: 100 M Breed 7 Km Lang En waar ik hem wil plaatsen weet ik ook nog niet, misschien verkort ik de lengte later nog, als hij nergens past. Waar zou ik een lang stuk dus het beste kunnen plaatsen? Ps nr 2 Wat is het verschil tussen sketchup free en sketchup pro? welke functie's zijn er etc. Reageren
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Met: "Zijn de faces goed omgedraaid?" Bedoelt Puma dat alle vlakken wit zijn, het handigst is dat je op schaal modelt Ik gebruik een Vice City schaalmodeletje. Rapidshare: Player.3DS EDIT: Klik op File > Importeren, kies bij bestandstype .3DS en dan open je de Player.3DS Bewerkt: 6 september 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.