Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig met een Map-Mod voor San Andreas. Ik heb de tutorials van Puma gelezen, maar ik wilde nog een stappie terug.

Ik heb al aardig wat gemaakt, maar waar moet ik allemaal reking mee houden om het in San Andreas te zetten? Is dat alleen wat Puma al vertelde: "Zijn de faces goed omgedraaid?", of zijn er nog meer dingen? Bijvoorbeeld het aantal poly's? Of nog meer?

Als het af is zal ik hem als eerst hier op gtaforum zetten :puh:

Ik laat dan nog wel wat horen :Y

Ps: het is een stuk van:

100 M Breed

7 Km Lang

En waar ik hem wil plaatsen weet ik ook nog niet, misschien verkort ik de lengte later nog, als hij nergens past. Waar zou ik een lang stuk dus het beste kunnen plaatsen?

Ps nr 2

Wat is het verschil tussen sketchup free en sketchup pro? welke functie's zijn er etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Met: "Zijn de faces goed omgedraaid?"

Bedoelt Puma dat alle vlakken wit zijn, het handigst is dat je op schaal modelt ;)

Ik gebruik een Vice City schaalmodeletje.

Rapidshare: Player.3DS

EDIT: Klik op File > Importeren, kies bij bestandstype .3DS en dan open je de Player.3DS ;)

Bewerkt: door Timske

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...