.Phobia Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ik vind hem persoonlijk wel goed gelukt ^^ Reageren
tjippie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ik vind hem niet echt zo geweldig, beetje eenvoudig.. maar toch wel leuk 5,5/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ik vind hem niet echt zo geweldig, beetje eenvoudig.. maar toch wel leuk5,5/10 ik weet dat hij er simpel uit ziet, maar zo makkelijk is hij niet toch bedankt Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Mmmh.... kan je eens een tut maken van hoe je zoiets in elkaar steekt? Reageren
tjippie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ik vind hem niet echt zo geweldig, beetje eenvoudig.. maar toch wel leuk5,5/10 ik weet dat hij er simpel uit ziet, maar zo makkelijk is hij niet toch bedankt srry als het k*t las, maar ik bedoel het goed... meschien leuker geweest als je er een render in had gezet ofzo.. Reageren
.Phobia Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Mmmh.... kan je eens een tut maken van hoe je zoiets in elkaar steekt? zal ik doen ik post hem in de komende dagen Reageren
Arthis Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Best mooi abstractje, aartdognau Ik vind de kleuren alleen niet echt super matchen. Ook heb je een beetje rommelig gesmudged, probeer meer met de 'flow' mee te smudgen.... Go with the flow, babeah! Verder zou mischien een c4dtje erin wel goed staan? Tekst is goed... tja.... verder is hij gewoon mooi KIU! Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 misschien met een abstracte render erop nog mooier, maar ik mis het nou niet echt, 8/10, ik zou zeggen ga zo door, ik kan het niet Reageren
.Phobia Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Mmmh.... kan je eens een tut maken van hoe je zoiets in elkaar steekt? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=83227 hier is je gevraagde tutorial Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.