Jump to content

Connectie problemen .


Robin B

Recommended Posts

NAT kan je niet downloaden, maar ligt aan je router...

ga naar Instellingen -> Internet opties (of iets dergelijks) -> verbindings test (of iets dergelijks), en dan kijken wat je NAT type is

Is ie Type 1 of 2, dan ligt het niet aan je NAT type, is ie 3, dan moet je ports forwarden, maar dat leg ik wel uit als het nodig is :puh:

dus kijk eerst wat je NAT is, zeg dat hier, en dan zullen we je verderhelpen :puh: (lijkt net een helpdesk hier)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook al erg lang, en het is enorm kut om goed voor elkaar te krijgen.

Vertel mij even wat voor een soort router je hebt, het model (staat er onder) dan kijk ik wel even voor je wat er moet gebeuren.

Note, ik heb dit samen met iemand voor elkaar proberen te krijgen. Het is ons niet gelukt. Je moet zelfs ELK programma dat je hebt speciaal in een lijst zetten, aan je router toevoegen. Een aantal staan vast ingeprogrammeerd, maar niet allemaal.

In ieder geval, het is mij nooit gelukt. Ik heb het opgegeven, en een andere soort modem/router aangeschaft waar ik dit gelul niet had. Mja, dat is ook niet gelukt, ook deze vertoont problemen, soms wilt hij met iemand wel verbinden, de andere keer niet, maar het schijnt dat elke modem/router dit heeft.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook al erg lang, en het is enorm kut om goed voor elkaar te krijgen.

Vertel mij even wat voor een soort router je hebt, het model (staat er onder) dan kijk ik wel even voor je wat er moet gebeuren.

Note, ik heb dit samen met iemand voor elkaar proberen te krijgen. Het is ons niet gelukt. Je moet zelfs ELK programma dat je hebt speciaal in een lijst zetten, aan je router toevoegen. Een aantal staan vast ingeprogrammeerd, maar niet allemaal.

In ieder geval, het is mij nooit gelukt. Ik heb het opgegeven, en een andere soort modem/router aangeschaft waar ik dit gelul niet had. Mja, dat is ook niet gelukt, ook deze vertoont problemen, soms wilt hij met iemand wel verbinden, de andere keer niet, maar het schijnt dat elke modem/router dit heeft.

niet elke router heeft problemen...

ik had eerst een Sitecom 54G Turbo met als software WL-173, die helemaal niet werkte, en volgens mij gewoon een dikke software fout had...

nu heb een kleine Linksys Compact Wireless-G Broadband Router met als software WRT54GC en die werkt prima, NAT type werkt, heb maar heel weinig (1x per 3 dagen ofzo) een foutmelding (1tje maar, niet een hele periode)...

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
NAT kan je niet downloaden, maar ligt aan je router...

ga naar Instellingen -> Internet opties (of iets dergelijks) -> verbindings test (of iets dergelijks), en dan kijken wat je NAT type is

Is ie Type 1 of 2, dan ligt het niet aan je NAT type, is ie 3, dan moet je ports forwarden, maar dat leg ik wel uit als het nodig is :puh:

dus kijk eerst wat je NAT is, zeg dat hier, en dan zullen we je verderhelpen :puh: (lijkt net een helpdesk hier)

ik heb nat type 3 en heb vaak problemen als iemand mij invite, niet of soms als ik iemand invite :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...