Jump to content

Vice City wil niet draaien op nieuwe hardware

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik weet niet of iemand 't probleem al heeft getackeld, of dat 't ergens anders staat (kon 't niet vinden), maar 't volgende:

ik heb net m'n pc helemaal geverherbouwd, en nou wil ik VC er weer op spelen, maar hij wil niet starten.

ik kom van 'n AMD Athlon XP 2500+ ism een Radeon 9800 PRO, en heb nou 'n Intel E6300 dualcore ism 'n Geforce 8800GT.

Is m'n hardware nou te zwaar, of is 't 'n software-probleem (en zo ja, hoe op te lossen??)

Alvast dank!!

Geplaatst:
Hey, ik weet niet of iemand 't probleem al heeft getackeld, of dat 't ergens anders staat (kon 't niet vinden), maar 't volgende:

ik heb net m'n pc helemaal geverherbouwd, en nou wil ik VC er weer op spelen, maar hij wil niet starten.

ik kom van 'n AMD Athlon XP 2500+ ism een Radeon 9800 PRO, en heb nou 'n Intel E6300 dualcore ism 'n Geforce 8800GT.

Is m'n hardware nou te zwaar, of is 't 'n software-probleem (en zo ja, hoe op te lossen??)

Alvast dank!!

Heb je Vista?

Geplaatst:

Alvast dank!!

Heb je Vista?

Sorry, idd vergeten erbij te zetten, maar nee, ik draai nog gewoon XP.

Nou is toevallig m'n monitor overleden (of 't leven niet duur genoeg is), en heb 'r tijdelijk 'n 14"crt'tje aanhangen op 800*600, en daar draait 'ie wel op. Er komt als vaste monitor 'n 19"breedbeeld monitor nu. Zit dus blijkbaar in de resolutie... iemand tips om 't op te lossen?

Geplaatst:

Misschien is het wel wat handiger als je even uitlegt wat er precies gebeurt als je GTA Vice City wilt opstarten! Krijg je foutmeldingen? zo ja, welke?

Geplaatst:
Misschien is het wel wat handiger als je even uitlegt wat er precies gebeurt als je GTA Vice City wilt opstarten! Krijg je foutmeldingen? zo ja, welke?

ff gewacht tot de nieuwe monitor er staat (draait op 1440*900); maar nee, nu ook geen foutmeldingen, weigert gewoon op te starten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
er gebeurt dus helemaal niks als je op het icoontje drukt?

alleen dat 't disc-icoontje spint, dan nada... heb al van tec-support van take 2 de tip gekregen om 'm op compatibility-mode voor windows 2000 te zetten, maar helpt ook geen klap (ja, disc-icoontje blijft langer draaien)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...