Loewie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hoe kan ik doen dat om de 10 minuten van gamemode verandert? Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) forward NextGameMode(); public OnGameModeInit() { SetTimer("NextGameMode", 600000, 0); // 10 min return 1; } public NextGameMode() { SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, "Next gamemode is starting ..."); SendRconCommand("gmx"); return 1; } Dat moet je toevoegen in elke gamemode die je wil draaien. Bewerkt: 1 september 2008 door Big Boss Reageren
Ophion Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 GMX = de gamemode herstarten, niet de volgende gamemode laden.. Reageren
Ymosky Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 GMX = de gamemode herstarten, niet de volgende gamemode laden.. Dan word het dus dit: forward NextGameMode(); public OnGameModeInit() { SetTimer("NextGameMode", 600000, 0); // 10 min return 1; } public NextGameMode() { SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, "Next gamemode is starting ..."); SendRconCommand("changemode [mode]"); return 1; } En dan bij [mode] iedere keer de naam van de volgende gamemode. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Ter info: gmx betekend: GameModeExit en niet "gamemode herstarten". Gmx laadt gewoon de volgende gamemode in het rijtje dat je hebt gedefined in server.cfg Edit: Ik heb net even gekeken op de SA-MP wiki, en ik zag dat je i.p.v. SendRconCommand beter GameModeExit(); gebruikt. Bewerkt: 2 september 2008 door Big Boss Reageren
Loewie Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Bij dit regeltje dan SendRconCommand("changemode [mode]"); zo doen? GameModeExit("changemode [mode]"); En ik heb nog een vraagje hoe kan je je map naam verandere? Reageren
Ophion Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 gamemode(n) (N) (t) - It's possible to set the gamemode that plays, how many times it plays and when it plays by editing the values here. To use this correctly you must understand how it works, (n) is the gamemode number, (N) is the gamemode name*, and (t) is the times played before switching onto the next mode. By default this area will look like this: * gamemode0 lvdm 1 * gamemode1 rivershell 1 * gamemode2 area51 1 * gamemode4 sftdm 1 Dit in je server.cfg zetten, dan GameModeExit gebruiken zoals aangegeven hierboven. Reageren
Loewie Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) forward GameModeExitFunc(); public OnGameModeInit() { SetTimer("GameModeExitFunc", 600000, 0); return 1; } public GameModeExitFunc() { SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, "Next gamemode is starting ..."); GameModeExit(); } Zo dan in men pwn? Bewerkt: 2 september 2008 door Loewie Reageren
Juwayri Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij is 'GMX' wel van gamemode veranderen. In je server.cfg kun je verschillende gamemodes invullen: gamemode0 jegamemodenaam gamemode1 jegamemodenaam gamemode2 jegamemodenaam gamemode3 jegamemodenaam enz. En met GMX laad je dan volgens mij de volgende. En volgens mij kun je ook nog eens aangeven hoe vaak achter je achter elkaar die gamemode wil. Reageren
Loewie Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ja het werkt maar weet er iemand hoe ik men map naam kan verandere? Reageren
Juwayri Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Ja het werkt maar weet er iemand hoe ik men map naam kan verandere? Welke map? De map waar je server in staat? Heel simpel, klik er met de rechtermuisknop op en kies voor 'naam wijzigen' en voor je nieuwe mapnaam in. De map gamemodes, filterscripts, scriptfiles, evt. plugins mag je niet van naam veranderen want dan kan de server ze niet meer vinden. Bewerkt: 3 september 2008 door Juwayri Reageren
Loewie Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Nee da bedoel ik nie ik bedoel de map naam verandere van je gamemode want nu staat er San Andreas Bewerkt: 3 september 2008 door Loewie Reageren
Ymosky Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Bij de "Public OnGameModeInit()" moet je dan dit zetten: SetGameModeText("naam"); Reageren
Loewie Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Dat is voor de mode naam, ik moet weten hoe da ge uw map naam kunt verandere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.