Azer Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 SendRconCommand("mapname naam"); Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Dat kan ook nog anders, en vind ik zelf veel makkelijker: #define SITEADDRESS "www.jesite.com" #define SERVER_NAME "[0.2.2] Mijn Gamemode" #define MAP_NAME "San Andreas" #define GM_NAME "GameMode Naam" #define SCRIPT_VERSION "script versie" Edit: En dan natuurlijk bij OnGameModeInit: SendRconCommand("MAP_NAME"); Bewerkt: 3 september 2008 door Big Boss Reageren
Loewie Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ok, bedankt allemaal Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Dat is voor de mode naam, ik moet weten hoe da ge uw map naam kunt verandere dan zet je in je server.cfg mapname [naam] voorbeeldje : echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password **** maxplayers 50 port 4321 hostname (¯`·._.·[NL]N'Dal Stunt en Fun[JD]·._.·´¯) gamemode0 [JD]Xtreme-GM filterscripts [JD]Objects [JD]Admin [JD]Huizen [JD]Animations query 1 weburl www.NdalStuntEnFun.tk anticheat 0 mapname [Naam-Die-Je-Wilt] Simpeler dan wat die andere doen Bewerkt: 4 september 2008 door GTA_GAMER_JD Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 gewoon in server.cfg invoeren > gamemode0 NAAM 10 gamemode1 NAAM 10 etc etc.. Reageren
Juwayri Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 gewoon in server.cfg invoeren > gamemode0 NAAM 10gamemode1 NAAM 10 etc etc.. Dan moet je 10x GMX doen voordat de volgende GM start, het is beter als je er 1 achter zet, bovendien was het al opgelost. Reageren
Timske Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hier, maar dan andere Gamemode naam..: gamemode0 lvdm 1 gamemode1 rivershell 1 gamemode2 sniper 1 gamemode3 barron 1 gamemode4 sftdm 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.