vw53steven Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) hallo weet iemand hoe ik die lowrider van Cecar in m'n garage kan zetten want als ik cecar vermoord dan verdwijnt de auto ook en je kan niet opslaan tijdens de missie. Weet iemand hoe ik hem in m'n garage kan zetten? van die missie ''photo opportunity'' Bewerkt: 1 september 2008 door vw53steven Reageren
m.o.d Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 na het 1e regeltje genegeerd te hebben: Cesar rijd in een savanna, met het nummerbord LVA4life ik weet niet of het mogelijk is om cesar's savanna te stelen. savanna's kan je hier vinden en begin je posts de volgende keer anders, ik denk dat mensen je dan eerder zullen helpen Reageren
FerryN Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 he gaysweet iemand hoe ik die lowrider van Cecar in m'n garage kan zetten want als ik cecar vermoord dan verdwijnt de auto ook en je kan niet opslaan tijdens de missie. Weet iemand hoe ik hem in m'n garage kan zetten? van die missie ''photo opportunity'' Als eerste, hoe moet ik 'he gays' opvatten? Ten tweede, kan je die wagen stelen? zoja, zet hem dan in een garage, en laat je oppakken of laat je dood gaan. Dan staat ie nog in je garage. Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 he gays idd niet zo leuk, krijg je alleen maar negatieve reactie's. PS: wat je zegt ben je zelf! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) weet iemand hoe ik die lowrider van Cecar in m'n garage kan zetten want als ik cecar vermoord dan verdwijnt de auto ook en je kan niet opslaan tijdens de missie. Weet iemand hoe ik hem in m'n garage kan zetten? van die missie ''photo opportunity''Om te beginnen is er niets speciaals aan die auto, het enige wat 'speciaal' is is het nummerbord. Maar als je deze auto in één van je garages zet zal het nummerbord worden gewijzigd in een willekeurig nummerbord.Als je héél graag een rode savanna wilt hebben (kijk bij de beloning ): >>klik<< PS: Die is ALTIJD rood. Edit: Laten we vooral on-topic blijven en niet zo moeilijk gaan doen over één woordje wat hoogstwaarschijnlijk niet bedoeld is zoals sommige hier opvatten. Dus on-topic zodat een mod niet hoeft in te grijpen. @ hieronder: Nee! Niet lenen, maar juist jatten! Dát is toch dátgene waar de gehele Grand Theft Auto reeks om draait. Bewerkt: 1 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Als je een lowrider als Cesar de zijne wilt kun je ook gewoon een Savanna jatten ik bedoel lenen en in de Loco Low Co rood spuiten en als color 2 kies je ook rood (dan is het interieur donkerrood - interieurs zijn altijd donker) Reageren
vw53steven Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Als je een lowrider als Cesar de zijne wilt kun je ook gewoon een Savanna jatten ik bedoel lenen en in de Loco Low Co rood spuiten en als color 2 kies je ook rood (dan is het interieur donkerrood - interieurs zijn altijd donker) o dus als je naar een mod garage ga met een savana en hem rood laat spuiten dan is het intrieur ook rood? bah!!! dan is hij niet meer zeldzaam maar evengoed bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 o dus als je naar een mod garage ga met een savana en hem rood laat spuiten dan is het intrieur ook rood?bah!!! dan is hij niet meer zeldzaam maar evengoed bedankt Wederom twijfel ik aan de kwaliteit van jou ogen, misschien een keer langsgaan bij een opticien? Wat IK uit de post van Black Vegetable kan opmaken is dat je voor het interieur zelf een kleur kan uitzoeken. Je kan 'm dus zo speciaal maken als jij dat graag wilt. Reageren
vw53steven Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 o dus als je naar een mod garage ga met een savana en hem rood laat spuiten dan is het intrieur ook rood?bah!!! dan is hij niet meer zeldzaam maar evengoed bedankt Wederom twijfel ik aan de kwaliteit van jou ogen, misschien een keer langsgaan bij een opticien? Wat IK uit de post van Black Vegetable kan opmaken is dat je voor het interieur zelf een kleur kan uitzoeken. Je kan 'm dus zo speciaal maken als jij dat graag wilt. ja ik doe missies en alle rare auto's (zeldzame) verzamel ik zoals> een pony met offroadbanden>een hippie bus van the truth en nog veel meer vandaar dus Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 o dus als je naar een mod garage ga met een savana en hem rood laat spuiten dan is het intrieur ook rood?bah!!! dan is hij niet meer zeldzaam maar evengoed bedankt Wederom twijfel ik aan de kwaliteit van jou ogen, misschien een keer langsgaan bij een opticien? Wat IK uit de post van Black Vegetable kan opmaken is dat je voor het interieur zelf een kleur kan uitzoeken. Je kan 'm dus zo speciaal maken als jij dat graag wilt. ja ik doe missies en alle rare auto's (zeldzame) verzamel ik zoals> een pony met offroadbanden>een hippie bus van the truth en nog veel meer vandaar dus De pony met offroadbanden kan je gewoon zelf maken hoor, in de transfender. En de hippie bus van the truth kan je krijgen door de 'Transfender Fix' en de 'Transfender overhaul' mods te installeren. Reageren
vw53steven Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 o dus als je naar een mod garage ga met een savana en hem rood laat spuiten dan is het intrieur ook rood?bah!!! dan is hij niet meer zeldzaam maar evengoed bedankt Wederom twijfel ik aan de kwaliteit van jou ogen, misschien een keer langsgaan bij een opticien? Wat IK uit de post van Black Vegetable kan opmaken is dat je voor het interieur zelf een kleur kan uitzoeken. Je kan 'm dus zo speciaal maken als jij dat graag wilt. ja ik doe missies en alle rare auto's (zeldzame) verzamel ik zoals> een pony met offroadbanden>een hippie bus van the truth en nog veel meer vandaar dus De pony met offroadbanden kan je gewoon zelf maken hoor, in de transfender. En de hippie bus van the truth kan je krijgen door de 'Transfender Fix' en de 'Transfender overhaul' mods te installeren. ja maar dat is met cheats en mods en daar doe ik niet aan (alleen als ik ze echt nodig heb) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 weet iemand hoe ik die lowrider van Cecar in m'n garage kan zetten want als ik cecar vermoord dan verdwijnt de auto ook en je kan niet opslaan tijdens de missie. Weet iemand hoe ik hem in m'n garage kan zetten? van die missie ''photo opportunity''Om te beginnen is er niets speciaals aan die auto, het enige wat 'speciaal' is is het nummerbord. Maar als je deze auto in één van je garages zet zal het nummerbord worden gewijzigd in een willekeurig nummerbord.Als je héél graag een rode savanna wilt hebben (kijk bij de beloning ): >>klik<< PS: Die is ALTIJD rood. Edit: Laten we vooral on-topic blijven en niet zo moeilijk gaan doen over één woordje wat hoogstwaarschijnlijk niet bedoeld is zoals sommige hier opvatten. Dus on-topic zodat een mod niet hoeft in te grijpen. @ hieronder: Nee! Niet lenen, maar juist jatten! Dát is toch dátgene waar de gehele Grand Theft Auto reeks om draait. Wat heb je aan de auto's die in Wang Cars staan? Niets, want je krijgt ze er niet uit... MegaPilot. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hoezo krijg je die auto's niet uit Wang's Cars? Glas = breekbaar dus je kunt er doorheen rijden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Hoezo krijg je die auto's niet uit Wang's Cars? Glas = breekbaar dus je kunt er doorheen rijden. Dat meen je F*CK ik ben STOM Nooit aan gedacht Bedankt MegaPilot. Bewerkt: 2 september 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.