Wickedmen Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 beste mensen ik zit met een probleem ik heb is een keer een dvd gebrand bij mijn neef ik had daar prison break opgezet omdat mijn neef snele internet heeft en ik niet bij mij doet een aflevering 4 uur en bij mij neef 10 minuten ik doe hem in computer maar ik wis niet dat ie erg beshadidg was daarna nadat ik dat gedaan hebt kan ik niet meer branden vandaag ben ik weer naar me neef gegaan dit keer voor heroes ik doe hem in me computer en ik kan kopieren van mijn disc naar mijn harde schijf ik doe de cd eruit en doe gta sa erin eve later probeer ik het weer en haal gta sa eruit wat blijkt er zitten grote krassen erop wat moet ik nu doen Reageren
Jorair Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Tja, dan is je dvd-rw station kapot, nieuwe kopen. Maar meer mag ik eigenlijk niet zeggen omdat je (zoals je zelf zegt) illegaal afleveringen van tv-series hebt gedownload en gebrand. Dit is strafbaar en dus mogen we je niet helpen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Zolang deze download als thuiskopie gebruikt wordt, is het volgens de Nederlandse wet niet illegaal. Daarnaast lijkt het me ook niet echt van belang wat er gebrand is, maar dat er gebrand is. Ik laat het topic dus voorlopig open, maar ik zal het zoals altijd nauwlettend in de gaten houden. Er kunnen twee dingen zijn: je GTA: SA cd-rom was al met krassen bedekt, of je cd-romspeler is kapot en dan moet je een nieuwe aanschaffen. Eventueel kun je gebruik maken van je garantie, als je die nog hebt. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Voor tuis mag het wel. >>> Door Thundercover: Dat zei ik. Het is niet de bedoeling om nog vanalles te gaan zitten typen over wat je allemaal wel en niet download, laten we gewoon ontopic blijven. <<< Kom op je gaat niet elke week die serie op tv zitten kijken dan kijk je 45 minuten en het is weer afgelopen dan kun je weer een week wachten. Ik download altijd elke dvd van prison break en dan kijk ik ze achterelkaar. Anders kan ik een jaar wachten voor dat het op dvd uit komt. De gedownloaden prison break versies beter zijn die zijn HD. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Voor tuis mag het wel.>>> Door Thundercover: Dat zei ik. Het is niet de bedoeling om nog vanalles te gaan zitten typen over wat je allemaal wel en niet download, laten we gewoon ontopic blijven. <<< Kom op je gaat niet elke week die serie op tv zitten kijken dan kijk je 45 minuten en het is weer afgelopen dan kun je weer een week wachten. Ik download altijd elke dvd van prison break en dan kijk ik ze achterelkaar. Anders kan ik een jaar wachten voor dat het op dvd uit komt. De gedownloaden prison break versies beter zijn die zijn HD. Is dit relevant voor de topic starter? Nee, dat is het niet Als ik eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel een raar verhaal. Een brander gaat niet zomaar stuk door een beschadigde dvd, of de stukken moeten helemaal scheef zitten etc. Doe er voor de lol eens een DVD in waar je niks meer mee kan, maar die nog wel gewoon zo goed als krasvrij is. Als het dan weer gebeurt, is het station gewoon echt kapot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.