Jump to content

brug blokkade


Herbie316

Recommended Posts

komt het omdat ik nog teweinig % heb (15%) dat ik bepaalde delen van de map niet kan betreden en daardoor brug blokkades krijg? en kan je al vroeg in het spel heli vliegen en varen?

ja, je bent nog bezig op het 1ste eiland. ik zal maar niet verklappen waarneer je naar het 2e eiland gaat.

maar je kan met cheats doen, maar dat is niet leuk (vind ik) want dan heb je gelijk de hele stad gezien, en dan kan je in de loop van het spel niets meer ontdekken.

greets, tjippie

edit: welkom op het gezellige forum! :dans:

Bewerkt: door tjippie
Link to comment
Delen op andere websites

Door 359 555 0100 in te typen op je telefoon kun je een heli cheaten maar dat is niet leuk (tenzij je cheats leuk vind).

ah ok, maar ik cheat niet....daarmee verpest je het spel.....wel gebruik ik soms een tip of hint of een stukje walkthrough; maar gzen weapon cheats enz enz....

tja is best wel een gezellig forum!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het formum!

Voor zover ik weet zijn heli's pas op het 2de eiland beschikbaar maar boten zijn misschien op het eerste ook al mogelijk alleen ik zou dan niet weten waar. Je kan een cheat doen voor een heli maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten... Ga gewoon verder met spelen en dan kom je er vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...