Addicted2 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Voor mij: Voor mijn vriend: Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Tja, wat moet ik zeggen. Ik vind ze leeg, ik vind het een lelijke en simpele achtergrond en erg simpel in elkaar gezet. De sig ziet eruit alsof hij nog niet af is. 4/10 helaas... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vinden En een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Bewerkt: 2 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vindenEn een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Euhhh Zamg0d...Om veel van mijn andere sigs staan ook borders hoor. Alleen ik vind een border om een lichte sig heen lelijk, dat vloekt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vindenEn een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Euhhh Zamg0d...Om veel van mijn andere sigs staan ook borders hoor. Alleen ik vind een border om een lichte sig heen lelijk, dat vloekt. je kan ook andere kleuren borders doen hoeft nie altijd zwart. en 1PX bordertje staat altijd wat beter want nu lijkt het alsof het een gedeelte van het forum is vind ik Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vindenEn een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Euhhh Zamg0d...Om veel van mijn andere sigs staan ook borders hoor. Alleen ik vind een border om een lichte sig heen lelijk, dat vloekt. Je signature vloekt dus ook. Het is immers ook een lichte sig met zwarte border... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Mensen stop is over dat border gezeur. Het is zijn signature. Beoordeel hem op hoe hij er uit ziet. Als hij een border wilt, dan zet ie een border. Wilt ie geen border, dan niet. Klaar... einde... hatsaflats. De achtergrond bij de 1e is wat simpel kan je uitwerken door wat effecten uit Photoshop zelf toe the passen. De layer op Hard Light of Softlight zetten. En je krijgt een leuk effect. De 2e vind ik zelf al wat beter. De achtergrond is simpel maar als je wat abstracts er in gooit. Of iets wat grungy heeft wordt er al anders naar gekeken. Aan de tekst zelf zou ik proberen een leuk effectje er over heen te gooien. Zoek eens op Google naar tekst effects. Succes. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vindenEn een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Euhhh Zamg0d...Om veel van mijn andere sigs staan ook borders hoor. Alleen ik vind een border om een lichte sig heen lelijk, dat vloekt. Je signature vloekt dus ook. Het is immers ook een lichte sig met zwarte border... *slap* *whip* Euhhh....Ja maar ik vind het wel mooier daarbij aangezien de Mustang ook pikzwart. En ik vind hem met border er wat meer "classy" uitzien. Ik heb het nu over mijn sig, het verschilt per sig voor mij. LOL en THNX@Nemean^inf Reageren
Vegeta Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik vind zoals Sprunk al zei een beetje te leeg en een beetje te saai ook. En de tekst is saai, Je kan eens op Dafont.com kijken, daar zal je wel een mooie bijpassende font vindenEn een Border is ook niet zo moeilijk eigenlijk hoor: Nieuwe Layer --> CTRL A --> Edit --> Stroke Euhhh Zamg0d...Om veel van mijn andere sigs staan ook borders hoor. Alleen ik vind een border om een lichte sig heen lelijk, dat vloekt. jah maar een bordor hoeft niet altijd zwart te zijn , het kan ook wit zijn of een beetje zwart maar doorzichtig. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Oh, kan je me uitleggen hoe dan? Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Oh, kan je me uitleggen hoe dan? Hier even een screen, hoe je dat doet Je klikt bij je ''layers'' (oftewel lagen bij mij in het Nederlands) eerst je Border aan, daarna kun je (waar ik met pijltjes heb aangegeven) de Opacity (dekking) en/of Full (Vul) verlagen in %, je moet zelf maar even kijken wat je het beste vind staan. Hiermee kan je in iedergeval je Border doorzichtiger maken. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Thnx man, ga ik meteen proberen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Thnx man, ga ik meteen proberen. je kan ook nog met Blending options kl*ten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.