Kloep Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: MAX 500X200 Render: Mag, maar lijkt me wel Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Ik lever in na jouw. Succes Bewerkt: 2 september 2008 door Dizzee
Jay; Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik ga de strijd aan, hier mijn signature: Veel succes Kloep!
Kloep Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Jay; Kloep Jij ook veel succes
Hanneswasco Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Jay: prachtige signature, echt wel de beste die je ooit gemaakt hebt, maar dat heb ik je eergisteren zondag (?) al gezegd. Ik heb hier eigenlijk niets op aan te merken, want de kleuren zijn gewoon prachtig en alle effecten zijn gewoon perfect. Ik geef je hiervoor een 9,5/10. Kloep: ook een mooie signature, maar iets te grijs en eentonig. De auto is mooi ingeblend, maar de achtergrond is dan weer nogal saai. Ik geef je een 7/10. Mijn stem gaat dus naar Jay;.
M4X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik stem ook op Jay;, ik vind het geheel van zijn signature wat mooier. Kloep, jouw signature vind ik ietsje te grijs, en het contrast staat wat te hoog waardoor de auto overbelicht is. Probeer de volgende keer de achtergrond bijvoorbeeld eens op te vullen met leuke gekleurde brushes, of een C4D. Ook vind ik het jammer dat de auto er niet helemaal op staat, als je hem ietsje naar boven had verplaatst was de signature al een stuk beter opgevuld. Desondanks vind ik dit een betere creatie dan je vorige signatures. Jay;, qua kleuren en belichting vind ik jou signature een heel stuk beter, de kleuren zijn erg mooi en ook het lichteffect is goed. Wat me bij jou meteen opviel is dat je achtergrond wat scherp en pixelig is, wat in verhouding met de render niet echt mooi staat. Jammer dat er geen tekst in staat, bij zo een soort signature vind ik dat altijd erg mooi. De border is daarintegen wel strak en goed
Rullez Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Als je de twee signatures zo naast elkaar zet vallen gelijk twee dingen op, die van Kloep is erg grauw en die van Jay; juist vrolijk. Jay; heb goed kleur gebruik gemaakt en dat is natuurlijk erg belangrijk. Daarom stem ik op Jay; omdat zijn creatie er gewoon mooier uitziet. Veel gebruik gemaakt van leuke effectjes enz. Ga zo door guys. Bewerkt: 4 september 2008 door Rullez
Dizzee Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Winnaar: Jay; +1 punt Verliezer: Kloep Closed en updated.
Recommended Posts