GTA Haas Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 1e Sig: Je 1e Sig is mooi, de effecten zijn erg mooi. De lettertype is iets minder, het is minder leesbaar en voor de rest is alles wel mooi bij deze Sig. Voor deze Sig krijg je een 7.8 volgende keer beter zal ik maar zeggen . 2e Sig: Je 2e Sig is verschikelijk mooi! De effecten zijn mooi, de lettertype wat ik al net zei is niet erg goed leesbaar. Maar je kon deze lettertype een andere kleur geven dan is het mooier vindt ik, zoals rood. En de rand mocht je ook wel een mooier kleur geven, ook weer rood. En waarom rood? Nou dat vindt ik er meer bij passen daarom een 8.7/10 voor de moeite! Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik vind ze geen van beide echt spectaculair. De eerste gaat nog wel, op zich wel wat leuke effecten aan toegevoegd. De tweede is gewoon megasimpel. Zwarte achtergrond, 1 of miss 2 brushes, render erop plakken en border. En dat is het. Ik snap niet hoe je dat "verschrikkelijk mooi!" kunt vinden Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik vind ze geen van beide echt spectaculair. De eerste gaat nog wel, op zich wel wat leuke effecten aan toegevoegd. De tweede is gewoon megasimpel. Zwarte achtergrond, 1 of miss 2 brushes, render erop plakken en border. En dat is het. Ik snap niet hoe je dat "verschrikkelijk mooi!" kunt vinden Oké, was overdreven! Reageren
.Phobia Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 sorry dat ik het zeg, maar jij kunt beter! de eerste is gewoon een render op een zwartvlak en een border en de 2de is zoals Kloep al zei: gewoon een paar brushes en render. zoek ideeën bij andere sig's, volg tut's of wat dan ook, maar doe iets anders dan dit ^^ MVG aartdognau Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 De 2de is gewoon 1 brush met een render en tekst Ik heb die brush set namelijk zelf Ik denk dat je ook geen inspiratie hebt net als ik. Voelt erg kut! Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Jammer dat het PGR4 logo niet in het midden van de sig zit. Voor de rest is het een redelijke sig en dat geld voor de eerste ook Beide 6.5/10 Reageren
FerryN Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind ze geen van beide echt spectaculair. De eerste gaat nog wel, op zich wel wat leuke effecten aan toegevoegd. De tweede is gewoon megasimpel. Zwarte achtergrond, 1 of miss 2 brushes, render erop plakken en border. En dat is het. Ik snap niet hoe je dat "verschrikkelijk mooi!" kunt vinden Dus het moet moeilijk te doen zijn voordat het mooi is? Ik vind die sign opzicht best mooi, het is misschien 'simpel' maar ik vind hem best geslaagd. Alleen ik zou die sign rode tinten hebben gegeven, ipv. gele. 1ste sign is ook goed gelukt. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind ze geen van beide echt spectaculair. De eerste gaat nog wel, op zich wel wat leuke effecten aan toegevoegd. De tweede is gewoon megasimpel. Zwarte achtergrond, 1 of miss 2 brushes, render erop plakken en border. En dat is het. Ik snap niet hoe je dat "verschrikkelijk mooi!" kunt vinden Dus het moet moeilijk te doen zijn voordat het mooi is? Ik vind die sign opzicht best mooi, het is misschien 'simpel' maar ik vind hem best geslaagd. Alleen ik zou die sign rode tinten hebben gegeven, ipv. gele. 1ste sign is ook goed gelukt. Heb ik dat ooit gezegd, nee. Maar ik vind dit niet mooi en makkelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.