Sjorszzz Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hallo allemaal, Ik kwam er gister avond achter toen ik ff lekker tegen de politie aan het vechten was(in singelplayer) dat de politie ook zo nu en dan wel eens vals speelt. Want ik stond onder een brug op de politie te schieten maar ze schoten gewoon dwars door de muren heen die langs de brug stonden. En ook werd ik steeds kaopt geschoten door de politie dwars door de grond van de brug. En zo ok nog door meer muren heen. Heb jij dit ook wel eens meegemaakt? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hallo allemaal, Ik kwam er gister avond achter toen ik ff lekker tegen de politie aan het vechten was(in singelplayer) dat de politie ook zo nu en dan wel eens vals speelt. Want ik stond onder een brug op de politie te schieten maar ze schoten gewoon dwars door de muren heen die langs de brug stonden. En ook werd ik steeds kaopt geschoten door de politie dwars door de grond van de brug. En zo ok nog door meer muren heen. Heb jij dit ook wel eens meegemaakt? Dit is simpelweg een bug en kan je in -dit- topic plaatsen. GTTO Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ja maar hoe kan de politie weten dat die bug daar zit? Reageren
Hackman Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weten ze niet, dat is gewoon toevallig. Reageren
Denimo Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ja maar hoe kan de politie weten dat die bug daar zit? -.- het zijn geen spelers hoor het zijn gewoon npc's (not playing characters (dacht ik weet et niet precies )) dus dat gebeurt soms gewoon toevallig ja, gewoon kleine bugjes. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 En grote kans dat het eenmalig is, dus ik zou er niet te veel zorgen om maken. Kan altijd wel gebeuren. Reageren
Valto Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Aye, en bugs komen nou eenmaal sneller bij npc's voor, omdat die volgens een bepaald patroon (Artificial intelligence bv.) geprogrammeerd zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hallo allemaal, Ik kwam er gister avond achter toen ik ff lekker tegen de politie aan het vechten was(in singelplayer) dat de politie ook zo nu en dan wel eens vals speelt. Want ik stond onder een brug op de politie te schieten maar ze schoten gewoon dwars door de muren heen die langs de brug stonden. En ook werd ik steeds kaopt geschoten door de politie dwars door de grond van de brug. En zo ok nog door meer muren heen. Heb jij dit ook wel eens meegemaakt? Lukt dat ook bij jouw of lukt het aleen bij de NPC's Reageren
Hayte Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ja maar hoe kan de politie weten dat die bug daar zit? die weten niet dat daar een glitch is, die zien daar alleen een "gat" waar ze door heen kunnen schieten... het is dus net alsof ze door een raam schieten... Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 -.- het zijn geen spelers hoor het zijn gewoon npc's (not playing characters (dacht ik weet et niet precies )) dus dat gebeurt soms gewoon toevallig ja, gewoon kleine bugjes. non playable characters Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ik heb het ook gehad, bij een soort haven staat een vervallen roestige loods en daar kan je een klein stukje met de auto in(verder nix speciaals te zien) en dan kun je door de muur naar buiten rijden. Reageren
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ik was eens aan het varen in me boot en opeens stond er een politie in;( ja lol de politie cheat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.