GT-Aap Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ja, lekker veel topics aan het plaatsen... Maar goed. Ik heb de SA Back to Reality Mod gedownload. Er zit in de map het volgende: -MAIN.scm -SCRIPT (kan geopend worden in IMGtool) -spanish.gxt Mijn vraag is: hoe installeer je hem nou echt? Want er zit namelijk ook geen readme bij.... Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Ja, lekker veel topics aan het plaatsen...Maar goed. Ik heb de SA Back to Reality Mod gedownload. Er zit in de map het volgende: -MAIN.scm -SCRIPT (kan geopend worden in IMGtool) -spanish.gxt Mijn vraag is: hoe installeer je hem nou echt? Want er zit namelijk ook geen readme bij.... In de SA map, staan verschillende mappen. Open dan de Data map, en dan de Script map, daar moet de Main.scm en de Script.img in(Maak wel back-ups). Spanish.gxt moet in de mapje Text, deze staat in de main map van SA. Je moet dan New Game doen in plaats van Load game. Bewerkt: 2 september 2008 door FerryN Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) ^^^FerryN^^^ was me net voor Ja, lekker veel topics aan het plaatsen...Maar goed. Ik heb de SA Back to Reality Mod gedownload. Er zit in de map het volgende: -MAIN.scm -SCRIPT (kan geopend worden in IMGtool) -spanish.gxt Mijn vraag is: hoe installeer je hem nou echt? Want er zit namelijk ook geen readme bij.... 1. plaats: Main.scm in de map ...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script 2. plaats Script.img ook in de map: ...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script 3. plaats spanish.gxt in de map: ...\Rockstar Games\GTA San Andreas\text Vergeet niet je orginele bestanden te backuppen!!! start wel een nieuw game. BC7 Bewerkt: 2 september 2008 door BC7 Reageren
GT-Aap Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Dus dan werken mijn gesavede games niet meer? Bewerkt: 2 september 2008 door GT-Aap Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) als je main.scm (en/of nog een bestand waarvan ik de naam niet meer weet, mischien ook script.img...) aanpast, dan moet je idd een nieuw spel beginnen, ik denk het spel dan verkeerd gaat ''denken'' omdat het ineens anders is... Heb zelf nog nooit main.scm gewijzigd,maar ik denk dat je oude savegames gewoon vastlopen tijdens het laden. Bewerkt: 2 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 als je main.scm (en/of nog een bestand waarvan ik de naam niet meer weet, mischien ook script.img...) aanpast, dan moet je idd een nieuw spel beginnen, ik denk het spel dan verkeerd gaat ''denken'' omdat het ineens anders is... Heb zelf nog nooit main.scm gewijzigd,maar ik denk dat je oude savegames gewoon vastlopen tijdens het laden. Jep, dat klopt, er worden dan adressen/codes verandert/aangemaakt/verwijdert die wel of niet in de savegame staat, dan komt er een conflict en loopt ie vast. Met een nieuwe savegame word de savegame gewoon aan de adressen/codes aangepast en doet ie het. Als je een bekende SCM mod hebt gedownload, kun je ook een poging doen voor een 100% savegame, als het een kleintje is, is de kans kleiner. Veel suc6, Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Als je spanish.gxt hebt, moet je wel de taal op spaans instellen. Wat misschien makkelijker is, is de gxt renamen naar american.gxt en daarna pas in de text-map plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.