Jump to content

Wat missen jullie in gta iv wat wel in andere zat?

Tommy-Vercetti

Recommended Posts

de 2 speler mode :duh:

vliegtuigen (leuk om mee tegen gebouwen te vliegen XD)

de kapper

en de kettingzaag

ik vind het jammer dat dit er niet in zit

Nou, als dezelfde '2-player mode' van SA erin zat, had het voor mij niet gehoeven.

Want die van SA sucked nogal hard.

Ontopic, ik mis nog steeds de kart, en ik mis het tunen.

Dat gaf toch wel een persoonlijk sfeertje aan je wagen. ^_^

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

3

• FerryN

3

• Tommy-Vercetti

3

• AXIO

2

Voornamelijk zonlicht en straatverlichting. Daarnaast de parachute, en de wat softere aanpak van de politie (je kan geen scheet meer laten of je hebt al politie achter je aan). Daarom dus ook automatisch codes die ervoor zorgen dat de politie een heel eind opzout.

Wie weet koop ik GTA IV ook nog wel op de PC. Even flink hopen dat je daar ook makkelijk mods in kan zetten.

Delen op andere websites

de kapper

en de kettingzaag

Nou, als dezelfde '2-player mode' van SA erin zat, had het voor mij niet gehoeven.

Oh ja tunen, dat vind ik ook jammer.. Dat was namelijk zo handig! Even snel een auto een ander kleurtje geven.. Maarja.. mss bij DLC?

Delen op andere websites

de kapper

en de kettingzaag

Oh ja tunen, dat vind ik ook jammer.. Dat was namelijk zo handig! Even snel een auto een ander kleurtje geven.. Maarja.. mss bij DLC?

ander kleurtje geven kan nog steeds hoor, btw: DLC?
Delen op andere websites

Ik mis : customize autos dat je bij SA Wel kon niet ( ik bedoel niet die mods ) ik bedoel gwn in single player dat je je auto kan pimpe enzo dat miss ik wil :(

ik zou eigelijk dat er zech maar een grote online baas was die een soort van gang heeeft ( grote gang )

en dat die baas dan zon flat kan kopen ofso en al die gangsters erin kunne chillen enzo dat zou wel vet zijn :D ( zeg maar zon safehouse maar dan online )

X LocoPuddle

Delen op andere websites

Missen er echt zo veel dingen in GTA IV dan? Ik heb het nog niet gespeeld, want ik heb geen PS3 of X-doos, dus ik wacht op de PC versie. Dus GTA IV is dus eigenlijk GTA III in een nieuw jasje? Nah als dat zo is, is de kans best groot dat GTA IV in mijn ogen flink tegen gaat vallen.

Delen op andere websites

Missen er echt zo veel dingen in GTA IV dan? Ik heb het nog niet gespeeld, want ik heb geen PS3 of X-doos, dus ik wacht op de PC versie. Dus GTA IV is dus eigenlijk GTA III in een nieuw jasje? Nah als dat zo is, is de kans best groot dat GTA IV in mijn ogen flink tegen gaat vallen.
Zo erg is het niet hoor, integendeel. Dat komt door de aard van het topic. Iedereen post wat hij/zij mist en daardoor krijg je misschien de indruk dat het spel niks voorstelt. GTA IV is gewoon prachtig gemaakt. Ik zit nu al enkele weken zonder PS3 (leest geen schijfjes meer) en heb daardoor noodgedwongen mijn PS2 nog eens bovengehaald voor VC en SA en hetgeen wat ik nu kan zeggen is dat ik gewoon GTA IV heel hard mis :Y
Delen op andere websites

Hmmm oke jij laat me iets positiever denken :) Ik ga het spel zeker aanschaffen, maar ik heb wel gemerkt dat er veel SA-achtige mogelijkheden niet in dit spel zitten. Misschien komt dat wel terug als SA in een nieuw jasje wordt gestoken :) Ik vermoed het namelijk wel :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...