Jump to content

Rijschool

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie wil voor mij de rijschool missies doen?

Missie: Driving School

Versie: V1

Cheaten: Ja hoor

Alvast bedankt! :tu:

Bewerkt: door GT-Aap
Geplaatst:

Allemaal?

en wil je ze allemaal goud? of zolang er maar brons is?

Ik begin er voor je aan, maar ik kan niet zeggen dat ik alles goud voor je haal. Op mijn savegame heb ik brons.

Geplaatst:

Allemaal?

en wil je ze allemaal goud? of zolang er maar brons is?

Ik begin er voor je aan, maar ik kan niet zeggen dat ik alles goud voor je haal. Op mijn savegame heb ik brons.

Het zou natuurlijk mooi zijn als je alles goud hebt, maar het niet noodzakelijk.

Zie maar hoe ver je komt :tu:

okej, tot nu toe is alles silver.. maar ik kom niet verder bij dat two wheel spul omdat ik mijn banshee gemod heb... Heeft iemand de originele handling line van de banshee :?

@ dsgregor hierboven

Ik v1, k kan z'n spel wel spelen... maar hij mijn spel niet meer, dus dan houd het op denk ik....

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:
GT-Aap, jij hebt versie 2 van San Andreas. Ik heb het even nagekeken. ^_^

Ik heb SA gedowngrade met de patch.

Nu zegt men dat na dit proces je nog wel V2 hebt, maar dat hij alleen beter moddable is.

Aan de andere kant; men zegt dat als je in het hoofdmenu geen versienummer ziet staan, dat je dan V1 hebt.

Dit laatste is bij mij dus het geval.

Dus nu?

Geplaatst:
Dus nu?

nu dus even de oude handling line van de banshee nodig, dan kan ik verder voor je :puh::Y

weet je hoe je da moet vinden?

iniedergeval hier mijn uitleg:

ga naar je sa map, bijv: c:/program files/Rockstar Games/GTA san andreas/

dan naar de map data

en open dan handling.cfg met kladblok

zoek banshee op (ctrl+f) en zet die handling line hier op dit topic.

Ik heb daar namelijk geen backup van :?

Nu zegt men dat na dit proces je nog wel V2 hebt, maar dat hij alleen beter moddable is. Aan de andere kant; men zegt dat als je in het hoofdmenu geen versienummer ziet staan, dat je dan V1 hebt. Dit laatste is bij mij dus het geval.

Wat je allemaal met je spel gedaan hebt is jou zaak. Welke versie jouw spel heeft doet hier helemaal niet ter zake. Waar het allemaal om draait is de versie van jouw savegame(s). En jouw savegame, die je in dit topic hebt geupload, is een versie 2 savegame. Dus mocht je ooit nog eens een aanvraag doen vermeldt dan de versie van je savegame, in dit geval V2.

Driving School: alles goud.

Beloning: Driving Skill +++ (is nu maximaal (100%)), Super GT, Bullet en Hotknife op de parkeerplaats voor de Driving School, een Banshee naast de gym in SF en een Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow.

Ik heb verder geen cheats en/of mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

idd is het de bedoeling dat we weten welke versie zijn savegame is. Maar zijn savegame versie is hetzelfde als z'n spel-versie... of niet soms?

Geplaatst:

Nu zegt men dat na dit proces je nog wel V2 hebt, maar dat hij alleen beter moddable is. Aan de andere kant; men zegt dat als je in het hoofdmenu geen versienummer ziet staan, dat je dan V1 hebt. Dit laatste is bij mij dus het geval.

Wat je allemaal met je spel gedaan hebt is jou zaak. Welke versie jouw spel heeft doet hier helemaal niet ter zake. Waar het allemaal om draait is de versie van jouw savegame(s). En jouw savegame, die je in dit topic hebt geupload, is een versie 2 savegame. Dus mocht je ooit nog eens een aanvraag doen vermeldt dan de versie van je savegame, in dit geval V2.

Driving School: alles goud.

Beloning: Driving Skill +++ (is nu maximaal (100%)), Super GT, Bullet en Hotknife op de parkeerplaats voor de Driving School, een Banshee naast de gym in SF en een Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow.

Ik heb verder geen cheats en/of mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bedankt _KoE_Mzungu!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...