DenkaanHenk Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hoe verander ik de thumb van een video? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Kan iemand me vraag nog beantwoorden? Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Dat kan niet, helaas (als je in Windows bedoeld) Bewerkt: 5 september 2008 door Sprunk Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Een klasgenoot van mij zegt dat je het in windows movie maker kan veranderen, maar hoe moet dat? Btw, bedankt voor de bump. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Bedankt voor de bump??? Het is nog niet eens 10 minuten na jouw eigen dubbelpost dus ga nou niet bijdehand lopen doen. En als je mischien even uitlegt wat je precies bedoelt kunnen we nog een poging doen je te helpen Bewerkt: 7 september 2008 door Sprunk Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Voordat de video begint zie je niet een zwart beeld maar een plaatje, dus bijvoorbeeld je post een filmpje van GTA IV. Voordat je op play klikt zie je Niko op het filmpje, hoe verander je dat bijvoorbeeld in Roman ( die je ook in dat filmpje ziet ) Bewerkt: 7 september 2008 door DenkaanHenk Reageren
Hackman Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Kan alleen als je het volgende doet: Rechter muisknop op een video-bestand Dan kies je Snelkoppeling maken Dan rechter muisknop op de Snelkoppeling Dan kies je eigenschappen Dan kies je andere pictogram Dan kan je er een kiezen... Sorry, het is onmogelijk. Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 k weet alleen hoe je dat doet bij youtube Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 k weet alleen hoe je dat doet bij youtube Ja dat wil ik weten ja, vertel me dat eens. Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Sorry k kan het niet vertellen maar : MIJN xxx VIDEOS ZIJN INEENS WEG !!!!!!!!! ZE ZIJN GWN VERWIJDERD ???? WTF ik kan je wel vertellen dat je ergens bij mijn video ergens op video gegevens bewerken ofzo moest drukken. >>> Door Thundercover: Iets rustiger mag ook wel, je hoeft niet meteen te gaan schelden. <<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ja dat staat er wel, maar dat werkt raar genoeg niet. Als ik op andere thumb plaatje klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.