studio dewolf Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Wie kent de progamma "Game Maker" die je kunt eigen spel maken? Ik heb Game maker en begrijp er niks van. Wie kunt mij uitleggen enzo? Reageren
Masturmind Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Wie kent de progamma "Game Maker" die je kunt eigen spel maken? Ik heb Game maker en begrijp er niks van. Wie kunt mij uitleggen enzo? Ik ken het, er staan gratis tutorial op de site. Zelf vind ik r nix aan, want je kan er hooguit een pacman mee maken of j moet al betalen. Mvg, M² Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Op de site kun je inderdaad tutorials vinden waarmee je kunt starten met GameMaker. Onder aan deze pagina zie je bijvoorbeeld een kopje met 'Official Tutorials', die je kunt volgen. Daarnaast heb je hier een hele zoot aan tutorials, en als je op Google zoekt op gamemaker tutorials krijg je 313.000 hits. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ja maar is er ook tutorial in Nederlands? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.