GT-Aap Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt? Reageren
Timske Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt? Krijg je een melding ofsoiets? Reageren
GT-Aap Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt? Krijg je een melding ofsoiets? Nee, maar ik bedoel, hij DOET het wel, alleen dan wordt mijn breedbeeld functie automatisch uitgeschakeld en wordt het beeld ''ingeduwd''. Ik krijg geen melding. Reageren
Donwell Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer. Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer.Sorry, ik begrijp je niet helemaal.Hij zegt: 'Druk op het linker of rechter haakje (geen idee of dat deze haakjes zijn: () of deze: [], probeer maar één voor één uit..) om het FOV = Field Of View = gezichtsveld aan te passen. Vervolgens kun je op de X knop drukken om de instellingen op te slaan wanneer het gezichtsveld klopt.' Reageren
GT-Aap Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer.Sorry, ik begrijp je niet helemaal.Hij zegt: 'Druk op het linker of rechter haakje (geen idee of dat deze haakjes zijn: () of deze: [], probeer maar één voor één uit..) om het FOV = Field Of View = gezichtsveld aan te passen. Vervolgens kun je op de X knop drukken om de instellingen op te slaan wanneer het gezichtsveld klopt.' Ok, maar als ik dit doe dan gaat hij in/uitzoomen. Het gaat me erom dat alle personen korter en dikker zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.