gassen123 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 hallo iedereen ik heb een vraag. ik heb pspwxp gedouwnload en dat suct zo hard[/font] man je kan daar gewoon niets op doen. weet iemand van jullie wat een veel beter programma met windows media player , sidebar , en nog andere dingen pspwxp suct[/font] dank bij voorbaat Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 verwijder het van je stickie Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weinig kans dat je Windows met sidebar en alles op je PSP kan krijgen. Het systeem is daar niet voor gemaakt dus ga er ook niet mee kloten want het wordt nooit als je eigen computer. Bovendien is dit illegaal omdat je een gedowngrade PSP met custom firmware nodig hebt om PSPWXP er op te kunnen zetten (als ik me niet vergis, het kan nooit zijn dat Sony dit zomaar goedkeurt ). Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Weinig kans dat je Windows met sidebar en alles op je PSP kan krijgen. Het systeem is daar niet voor gemaakt dus ga er ook niet mee kloten want het wordt nooit als je eigen computer. Bovendien is dit illegaal omdat je een gedowngrade PSP met custom firmware nodig hebt om PSPWXP er op te kunnen zetten (als ik me niet vergis, het kan nooit zijn dat Sony dit zomaar goedkeurt ).Niet waar...PSPWXP bestaat enkel uit HTML en Javascript pagina's. Je download dus eigenlijk HTML pagina's, zet het op je geheugenkaart en dan ga je met je PSP-browser naar het HTML document surfen. Het is trouwens onmogelijk om de echte Windows Vista of XP op je PSP te laten draaien. Hier kan je het duidelijk zien... BTW, downgraden is totaal niet nodig het is eigenlijk gewoon een website die je hebt opgeslagen op je geheugenkaart. Bewerkt: 2 september 2008 door Woetsha Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weinig kans dat je Windows met sidebar en alles op je PSP kan krijgen. Het systeem is daar niet voor gemaakt dus ga er ook niet mee kloten want het wordt nooit als je eigen computer. Bovendien is dit illegaal omdat je een gedowngrade PSP met custom firmware nodig hebt om PSPWXP er op te kunnen zetten (als ik me niet vergis, het kan nooit zijn dat Sony dit zomaar goedkeurt ). PSPWXP is een portal welke bestaat uit veel HTML pagina's. Het is dus een offline website. Aangezien de meeste functies werken met javascript, zal het dus waarschijnlijk niet lukken om Windows Media Player werkend te krijgen. Ze zijn nu bezig aan PSPWXP 4. Probeer de makers te PB'en vraag of ze een sidebar en in willen stoppen. BTW: Het is mij wel gelukt Windows 95 op mijn PSP te installeren. Maar ik raad het zeker NIET aan. Tráág dat het gaat. Het duurt al 30 seconden om het startmenu te openen. xD Mvg, Flitskikker Reageren
gassen123 Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 sorry voor de vraag. 1 . maar wat is custom fireware 2 . waar kan ik het downlaoden 3 . help het mijn psp aan de kloten 4 . is het iligaal Reageren
M.Gordon Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) 1 . een zelfgemaakte firmware, dus niet de officiële van Sony 2 . mag niet gezegd worden 3 . Kan als je niet weet wat je doet 4 . Ja Bewerkt: 8 september 2008 door M.Gordon Reageren
Joriz Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Gewoon een website in de look van Microsoft Windows XP. Dit wordt zeker niet door Windows XP goedgekeurd aangezien ze zwaar inbreuk maken op hun (merk)namen, logo's en design. Het is wel mogelijk om een besturingssysteem te installeren op je Playstation met goedkeuring van Sony zoals Yellow Dog Linux welke op de Playstation 3 draait. Of dit ook op de PSP kan weet ik niet. Hiervoor zou je in de documentatie van je PSP moeten kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.