PiekeTheCat Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ben bezig geweest met een abstract signature. Hier dus mijn eerste abstract signature: Rates,comments and tips a.ub.! Bewerkt: 2 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Hallo,Ik ben bezig geweest met een abstract signature. Hier dus mijn eerste abstract signature: Rates,comments and tips a.ub.! ik vind het een mooie sig Pieke, Alleen kun je niet beter die tekst weghalen en er een mooie render inzetten? (ik zal dalijk ff zoeken) Render Dit is miss niet wat je zoekt maar het lijkt me wel vet met die erin Bewerkt: 2 september 2008 door zamg0d1 Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 @ zamg0d1: het is een abstract sig, en dan is het niet echt de bedoeling er een render in te plaatsen, omdat het enkel om het abstracte gaat. @ Pieke: ziet er leuk uit, alleen vind ik de kleuren niet erg goed matchen, maar dat is het enige dat ik er minder aan vind . 9/10 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Vond ik ook. En nu zie ik ook dat ik een stuk van de C4D ben vergeten te smudgen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik vind hem anders net een meteoor als je kijkt naar het roodgele daar heeft het de vorm van een Meteoor achtig iets Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik vind dat de kleuren niet echt mooi in elkaar overlopen. Eerst heb je links lichte kleuren, en dan rechts in ene keer donkere. Probeer dat op ene of andere manier te verbeteren (ik zou neit weten hoe) en dan ziet hij er naar mijn mening erg goed uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.