[B]ig [S]moke Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 De missie Concrete Jungle ( als ik het goed schrijf ) is een missie van little jacob. en een liedje van Bob Marley ( Bob Marley is een Reggae Zanger ) Aan gezien iedereen wel weet dat Little Jacob ook een soort Reggae Persoon is en zijn spreekwoorden : My Breda, Sight!, My Youth, Peace, one love <(ook een liedje van Bob Marley). maar ik vind dat het daar een verwijzing naar is.. Reageren
Devsio Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 De missie Concrete Jungle ( als ik het goed schrijf ) is een missie van little jacob. en een liedje van Bob Marley ( Bob Marley is een Reggae Zanger ) Aan gezien iedereen wel weet dat Little Jacob ook een soort Reggae Persoon is en zijn spreekwoorden : My Breda, Sight!, My Youth, Peace, one love <(ook een liedje van Bob Marley). maar ik vind dat het daar een verwijzing naar is.. Zo praten jamaicaanse amerikanen/engelse Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) De missie Concrete Jungle ( als ik het goed schrijf ) is een missie van little jacob. en een liedje van Bob Marley ( Bob Marley is een Reggae Zanger ) Aan gezien iedereen wel weet dat Little Jacob ook een soort Reggae Persoon is en zijn spreekwoorden : My Breda, Sight!, My Youth, Peace, one love <(ook een liedje van Bob Marley). maar ik vind dat het daar een verwijzing naar is.. Zo praten jamaicaanse amerikanen/engelse Dat heet Jamaicanen. Edit: Goed gevonden, trouwens! Bewerkt: 4 september 2008 door GTAIVMASTAH Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.