GTAstories Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Hey iedereen. Ik besloot om een mod genaamd: GTA LCS in GTA 3, de volgende wijzigingen zal deel uitmaken van de mod, de belangrijkste missies van GTA vervangen door alle belangrijke missies GTA LCS of bijna, radar, schrijven, Toni Cipriani, de brug in aanbouw , Niet vernietigd, motorfietsen, vliegtuigen van het spel zal ook worden geschrapt GTA LCS, verwijderen GhostTown enz. .. Die wil doen met mij (ik moet een minimum van 4 personen en maximaal 25 personen) GTAstories Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Leuk idee Helaas waren mensen op de engelse fora je al voor... Maar veel succes! Reageren
GTAstories Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Je kan me helpen met de mod? Reageren
Timske Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ik denk niet dat het je lukt, teminste ik heb nog geen creaties van je gezien :o Reageren
danny18 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Je kunt beter lcs to vc doen want in vc zitten al motoren Ik wil wel helpen ik heb wel de map van gta3 die je eventuel kunt gebruiken Bewerkt: 6 oktober 2008 door danny18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.