Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Opzich vind ik hem goed gelukt, maar ik mis nog wat dingentjes. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik zou het niet kunnen De lucht ziet er wel een beetje raar uit. De zee vind ik weer wel erg mooi gedaan. Het schip staat wel een beetje vol , maar dat staat wel erg mooi. Ga zo door Reageren
BigM Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Dude, This home make stuff is PR0. Erg leuk gemaakt. Het is echt iets waarmee je moet verder gaan maat. Leuk gebruik gemaakt van je skills. Ik kan merken dat je echt (té) creatief ben. 9 want geen een andere kaasufléé hier op het forum kan dit nadoen. Nice. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Wat is een pixelart? Heb je elke pixel zitten kleuren??? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Zee is gemaakt met een pattern. Witte Strepen gemaakt via een effect via Photoshop. Achtergrond via een effect. Maan via een custom shape tool. Schip zelf gemaakt. De haven waar die binnen gaat ook. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Mischien kan je er vliegtuigen over laten vliegen of de haven uitgebrijder maken of meer schepen Het ziet er in iedergeval al heel mooi uit Reageren
timwing Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Sorry als ik het fout heb, maar volgens mij heeft bijna nooit iemand een pixelart gemaakt, dat kost extreem veel tijd, dus nog ff een vliegtuigjuhhhhh gaat moeilijk hoor. Het is maar dat jullie het weten ^^ Echt mooi! Bijna geen woorden voor... Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik heb hier absoluut geen verstand van. Maar het woord Pixel geeft al heel wat aan, dat je daar zoiets van kan creëren! Echt gaaf, hoe maak je nou eigenlijk precies zoiets? Ik ben nooit verder gegaan dan PS signature's of een enkele ava. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik baseer hem op blueprints van bestaande schepen en andere voer/vlieg/vaar tuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.