Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 hoe kan het dat soms bij 2 player player 2 uit de wagen kan schieten met een shotgun en niet met die tec 9 :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ik zou 't niet wete... 'k denk dat 't een Bug is. Heb je wel een TEC9 of ander machinegeweer bij je?? want het kan misschien ook dat als je geen machinegeweer hebt.. dat je dan met een shotgun kan schieten?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 ja ik had en 1000kogels voor de tec 9 en 500 voor de shotgun en toen hij uitstapte en weer terug in de wagen ging had hij weer te tec 9 maar dit is mij al 3 keer overkomen is dat bij meerderre??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 nee dat is me nog nooit overkomen ik kan altijd met een tec-9 schieten ook met 2 spelers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) ja ik had en 1000kogels voor de tec 9 en 500 voor de shotgun en toen hij uitstapte en weer terug in de wagen ging had hij weer te tec 9 maar dit is mij al 3 keer overkomen is dat bij meerderre??? bij mij wel mijn uzi was op.... en toen ik trug instepte had ik het dus. ik heb het gehad maar ik kon niet schieten :unsure: Bewerkt: 23 maart 2005 door GTA cover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ja best wasig dus... Vooral als je in een brandweerwagen zit... (bij mij tenminste) dan kan player2 de waterspuit bedienen, alleen dan hoor je een machinegeweer B.T.W: je kan in 2Speler mode Niet met 2 auto's rijden... alleen kan je WEL met 2 boten varen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 ik kan alleen met de tec 9 dat ene geweer wat je in met twee handen moet vast houden en uzi uit het raam schieten ik heb dit nog nooit met de shotgun gehad lijkt me best wazig <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ik heb het ook al eens voorgehad met mijn vriend die kon met zo'n Combat Shotgun een drive-by doen. :blink: Ik heb het gedaan met een auto met een opendak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 En als je met zo'n auto met open dak rijdt.. Hangt speler2 dan uit 't schuifdak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 En als je met zo'n auto met open dak rijdt.. Hangt speler2 dan uit 't schuifdak? Hij hangt gewoon uit de ruit zoals anders... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 dan moet je gewoon je uzi opmaken en een shotgun in je hand hebben en dan in een auto gaan terwijl je niet rijd, dat was egt allang al bekend <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) hoe onrealistisch kon R* niet een beetje minder slordig zijn :gtasign: maar het blijft wel altijd mij favourte spel :gtasign: Bewerkt: 24 maart 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 dan moet je gewoon je uzi opmaken en een shotgun in je hand hebben en dan in een auto gaan terwijl je niet rijd, dat was egt allang al bekend <_< sorrymaar dat lukt neit (bij mij in ieder geva <_< l) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.