Jump to content

Gevangenen helpen ontsnappen


Sjorszzz

Recommended Posts

Nee, dit is niet mogelijk. Je komt er zowieso alleen maar in door op een hoge auto te klimmen, en je kan de gevangene geen "opdrachten" geven om over de muur heen te springen ofzow. Het zou wel leuk zijn als het zou kunnen :puh:
misschien ver gezocht, maar zou een leuk idee zijn voor de next gta game
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel mensen die op straat gearresteerd worden, volgen naar de politie auto en met die auto wegrijden!

Of heel veel taxi chauffeurs achter je aan krijgen (hun auto schoppen etc.) en dan je laten slaan met politie er bij.

En als ze in de politie auto zitten, er mee weg rijden.

En mss in het water droppen? Die keus is aan jou.. :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel mensen die op straat gearresteerd worden, volgen naar de politie auto en met die auto wegrijden!

Of heel veel taxi chauffeurs achter je aan krijgen (hun auto schoppen etc.) en dan je laten slaan met politie er bij.

En als ze in de politie auto zitten, er mee weg rijden.

En mss in het water droppen? Die keus is aan jou.. :puh:

Ik ken wel een vette stunt jump op de kaart. hier bij het plaatje is het het groene stipje helemaal linksonderin. hier is een stuk hek afgebroken van de snelweg. deze snelweg ligt heel hoog boven het land. dus als die gearresteerde gasten achterin zitten, moet je met je achterkant er voorzichtig afrijden, dan stappen ze uit en vallen heel ver naar beneden :puh: egt een aanrader

PS: excuus voor het onduidelijke kaartje met al die andere stipjes, maar ik moest ff snel een kaartje vinden waar de plek opstaat. ik hoop dat jullie het kunden vinden :D

post-97759-1220463043_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel mensen die op straat gearresteerd worden, volgen naar de politie auto en met die auto wegrijden!

Of heel veel taxi chauffeurs achter je aan krijgen (hun auto schoppen etc.) en dan je laten slaan met politie er bij.

En als ze in de politie auto zitten, er mee weg rijden.

En mss in het water droppen? Die keus is aan jou.. :puh:

Ik ken wel een vette stunt jump op de kaart. hier bij het plaatje is het het groene stipje helemaal linksonderin. hier is een stuk hek afgebroken van de snelweg. deze snelweg ligt heel hoog boven het land. dus als die gearresteerde gasten achterin zitten, moet je met je achterkant er voorzichtig afrijden, dan stappen ze uit en vallen heel ver naar beneden :puh: egt een aanrader

PS: excuus voor het onduidelijke kaartje met al die andere stipjes, maar ik moest ff snel een kaartje vinden waar de plek opstaat. ik hoop dat jullie het kunden vinden :D

Whahahaha LOL :schater:

Dat is er 1 die ik zeker ga proberen hahahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er even mee aan klooie geweest in de gevangenis om er gevangenen uit te laten ontsnappen.

En het is me gelukt. :*D

Het is eigenlijk heel simpel.

Er zijn 2 manieren manier 1 is: op een mooie zomerse warme middag laten ze wel eens een gevangenen naar buiten om de planten water te geven en te schoffelen om de gevangenis heel.

Wel onder strenge bewaking.

Al dit het geval is kun je de bewaking neer knallen er rent de gevangenen weg als je het goed en snel doet.

Anders schieten ze hem weer neer en jou ook.

Manier 2 is een gevangene echt uit de gevangenis zelf halen.

Dit kun je doen door eerst een paar bewakers neer te sniperen die op de muren om de gevangenis heen staan.

En ook een paar bewakers neer sniperen die op de uitkijktorens staan.

Daarna als je weer van je wanted af bent ga je naar 1 of meerdere gevangenen en geef je ze een mep in het gezicht.

Dan worden ze kwaad en lopen ze achter je aan.

Je zorgt er dan voor dat ze je niet te pakken kunnen krijgen maar ook steeds achter je aan blijven lopen.

Dan loop je naar boven naar de plekken waar je de bewakers hebt neer gesniperd.

zodat daar niemand de gevangenen kan zien omdat er niemand meer op wacht staat.

Dan loop je naar de muur toe (zonder prikkeldraad eroverheen)

En springt uit de gevangenis naar beneden.

Als het goed is zullen ze je even later volgen en ook over de muur springen.

Ze zijn nog steeds kwaad op je en lopen nog steeds achter je aan.(als je niet te ver weg van ze bent gegaan dan)

Laat ze nog steeds achter je aan lopen, en begeleid ze naar de parkeerplaats achter de gevangenis.

Als je hier bent ren je een heel eind verder weg.

Zodat ze je kwijd zijn geraakt.

Dan kom je weer terug en zijn ze dus ontsnapt.

En ze zullen je ook niks meer doen.

Want ze zijn je vergeten ofzo. :?

Bij mij hebben sommige toen een auto gejat en zijn ze dr vandoor gegaan. :puh:

Het is wel leuk om eens te proberen.

Ik maar er een beetje een sport van om er zoveelmogelijk te gelijkertijd te laten ontsnappen. :dans:

Zouden jullie dit ook eens willen proberen? En je ervaringen willen posten?

Ik ga er denk ik binnenkort een filmpje van maken hoe het precies moet. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...