PiekeTheCat Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Mij even weer met abstract bezig gehouden en kwam er dit uit : Rates,comments en tips aub.! Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ziet er leuk uit. Ik weet niet of ik nu gek ben, maar halverwege tussen de rechterkant en de tekst zie ik een soort van figuurtje? Is dat de bedoeling Maar de kleuren zijn mooi en het loopt allemaal mooi in elkaar over. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Lekker kleurrijk Al had dat wel wat minder gemogen, ik moet gelijk de brightness van mijn beeldscherm lager zetten Maar hij ziet er niet eens zo slecht uit. Ik heb nog nooit een abstract sig gemaakt dus heb ik er weinig verstand van maar ik vind hem net iets té vol. Naar mijn idee zijn het gewoon wat C4D bij elkaart geplakt en klaar, daar had je misschien iets meer mee kunnen doen 7/10 @ Kloep. Ja, je bent gek , maar ik zie ook een soort van mannetje staan. Gezichtsbedrog. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Nee (denk ) het niet Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) K'heb geeneen C4D gebruikt Denk je dat het enkel dat is?Het is moeilijker dan 1 van jouw signatures ? Whoops..dubbelpost xD Er zitten veel filters in,en geen enkele C4D. Wil je de TUT? Bewerkt: 3 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 @ Kloep. Ja, je bent gek , maar ik zie ook een soort van mannetje staan. Gezichtsbedrog. Ik wil niet gek zijn Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ok,genoeg gespamd! Nog rates of van die sjit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.