Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Had eens zin om met wat anders dan een render te werken dus heb ik hier alvast het nieuwe Sprunk logo als signature gemaakt. (o en nee, ik da dit niet in SA modden, daar heb ik geen kaas van gegeten. Het is gewoon een sig ) Rates a.u.b Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ben jij dorstlessend Maar de achtergrond is erg mooi gedaan. De tekst past er goed bij. Ik vind hem goed gelukt Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ben jij dorstlessend Maar de achtergrond is erg mooi gedaan. De tekst past er goed bij. Ik vind hem goed gelukt Whaha, nee joh! Sprunk is een drankje in GTA SA. Het is volgens mij een parodie op 7-up/Sprite. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Had eens zin om met wat anders dan een render te werken dus heb ik hier alvast het nieuwe Sprunk logo als signature gemaakt. (o en nee, ik da dit niet in SA modden, daar heb ik geen kaas van gegeten. Het is gewoon een sig ) Rates a.u.b leuke en mooie sign. 8/10 ik krijg er wel dorst van Reageren
Hackman Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Sprunk is van GTA:IV en is volgens mij gebaseerd op Coca Cola hoewel ik dit niet met zekerheid kan zeggen. Ik vind trouwens dat jou'n argument ook behoorlijk logisch is maar ik weet wel zeker dat het een van die 2 is. De sig kan ik echter niet beoordelen omdat ik alleen maar een vierkant kruisje zie. Misschien dat ik dat later nog eens doe als het weer goed is. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Sprunk zit ook al in GTA SA hoor. Dat de drank in IV zit weet ik niet, ik moet nog zo'n 80 dachten wachten op IV Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ik vind 'm mooi, en zeker de kleuren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.