Jump to content

Vista opstartscherm

Recommended Posts

Geplaatst:

Is niet mogelijk, dit is een gewoon aangepast met een speciaal programma. En eigenlijk gaat het opstarten hierdoor ook niet sneller, alleen is het wat anders dan. Maar helaas is dit niet mogelijk, of je moet een goede PC modder zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat kan iid niet zonder programma's

Wat je wel kunt doen is deze:

Vista_Boot_Screen_for_XP_by_Fishy_Fish.png

Vervangen voor deze:

bootscreenaurora.png

Doe daarvoor het volgende:

Klik op start, typ in de zoekbalk msconfig en klik op enter, ga naar het tabblad Computer opstarten en vink Zonder gebruikers interface opstarten aan of uit. Ik weet niet waar hij standaard op staat ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Je wil dus de Bootscreen aanpassen. (Dat balkje die je ziet als Windows aan het starten is) Dat kan op zich wel, maar je kan maar 1 bmp bestand voor gebruiken, dus geen gifjes, jpg's en dat soort meuk.

Wil je toch je bootscreen aanpassen? Kijk dan even hier

succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

?

Dus ik kan niet het gewone opstartstukje veranderen door dit kei vet PS1 gerelateerd stukje?

En de muziek alleen? Dat ik het geluid van dit stukje kan horen, met de gewone beelden dan?

Dit is dus het normale, kan daar het geluid van worden veranderd?

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Dat kan zeker, aangezien mensen het voor mekaar hebben weten te krijgen. Volgens mij is het niet eens zo moeilijk, kijk maar eens naar dit filmpje. Google anders op 'windows boot sound' of iets dergelijks. In het Configuratiescherm kun je kiezen voor Geluiden en audioapparaten. Op het tabblad Audio kun je instellen welk geluid er afgespeeld moet worden bij het opstarten van Windows. Althans, dit is zo bij mijn WinXP PC. Ik weet niet of dit ook bij Vista precies zo in elkaar zit, maar waarschijnlijk lijkt het er wel op. Je kunt dus elk geluid erop zetten dat je wil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...