Davedavy Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Hoe krijg je een ufo in gta SA? Ikheb heel veel geprobeerd maar ik weet niet hoe ik wil zo ufo. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Met behulp van mods! Hou er rekening mee dat modden enkel gaat op de PC! Je kan nieuwe voertuigen op twee manieren instaleren, met IMGTool of met SAMI. Ik prefereer SAMI, maar dat moet je zelf weten. Lees deze tutorials even door en probeer dan je mod te instaleren(bijvoorbeelddeze) succes Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Je kan San Andreas niet met een Ufo vliegen.. Lol, is er een Ufo Mod ?.. Bewerkt: 3 september 2008 door DSgregor Reageren
Hackman Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ja, die is er kijk maar eens hier! Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 k zie wel vaak een ufo mod, meestal word hij dan vervangen door een heli of de hydra. Reageren
jorry95 Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Downloadlink hier kun je hem downloaden Reageren
Hackman Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen. Reageren
Marvin... Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen. In dat filmpje is geen ufo!!! Reageren
repsollenny Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen. In dat filmpje is geen ufo!!! Die 'ufo' is een snapshot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.