jorise Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) hallo, Ik heb De Gti Geinstallert op me Gta san en nu wil ik het er af Maar ik weet niet hoe! Aub Hulp Bewerkt: 3 september 2008 door jorise Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 hallo,Ik heb De Gti Geinstallert op me Gta san en nu wil ik het er af Maar ik weet niet hoe! Aub Hulp heb je een backup van je gta map gemaakt, vervang de backup met de gta map. heb je geen backup van je gta gemaakt? Installeer gta sa opnieuw. BC7 Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 en als je dan opnieuw installert, maak dan WEL een backup van je gta san andreas user files. Het kan zijn dat anders je savegames niet meer werken, en waarom, dat moet je mij niet vragen... Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 en als je dan opnieuw installert, maak dan WEL een backup van je gta san andreas user files. Het kan zijn dat anders je savegames niet meer werken, en waarom, dat moet je mij niet vragen... Dat is alleen wanneer je dan versie 2 installeert, terwijl het versie 1 is, dus dan moet je het weer downgraden, dan zou dat opgelost moeten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.