GTAFreak007 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Waar kan ik de Userbar creator downloaden ? En kom niet af van Google is je vriend want bij niet Ik typ iets in doe zoeken en er gebeurt nix hij laad maar blijft staan op 4 blokjes zelfde in FireFox als IE7 als iemand daar ook een antwoord op heeft Gratzz GTAFreak007 Reageren
Dvt Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Tja, dan is Yahoo! je vriend.. Yahoo! : userbar creator Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Werkt ook niet :s Zelfde als Google en FireFox Kan iemand mij een direct link geven ? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Dvt Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Ik zou daar toch wel even wat aan gaan doen, want ja.. Zonder Google kun je niets opzoeken! UserBarDesigner - online DEMO Video UB Designer en Custom Userbar Creator - online Bewerkt: 4 september 2008 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.