Farid. Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Sig. Size design: max. 500x150 Render: Mag Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Ik wil graag tegen iemand die nog niet zo súper goed is in PS Succes Gereseveerd door Sprunk Bewerkt: 5 september 2008 door Dizzee
Vegeta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Sig. Size design: max. 500x150 Render: Mag Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Ik wil graag tegen iemand die nog niet zo súper goed is in PS Succes Maar onse match is nog niet voorbij ??
Farid. Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Maar onse match is nog niet voorbij ?? 3 September?!
Vegeta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Jah dus dan is ie vandaag toch nog bezig . @ HIeronder - Is goed jonge Bewerkt: 3 september 2008 door Vegeta
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Voor als tie klaar is met jouw battle reserveer ik hem vast
Farid. Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Voor als tie klaar is met jouw battle reserveer ik hem vast Doe jij nog mee?
Sprunk Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Voor als tie klaar is met jouw battle reserveer ik hem vast Doe jij nog mee? Ja, ik zit op jouw antwoord te wachten.
Farid. Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Voor als tie klaar is met jouw battle reserveer ik hem vast Doe jij nog mee? Ja, ik zit op jouw antwoord te wachten. lol! Kan een Mod de naam veranderen 'Faridjee VS.Sprunk' en de einddatum De mijne:
Sprunk Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Mijn eerste anime signature, ben benieuwd of ik een waardige tegenstander voor je zal zijn. Sprunk: Faridjee: Succes en laat het stemmen beginnen!!!
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ik ga voor Farid, Waarom: ik vind zijn effecten wat mooier uitgewerkt,(?) en mooie Ripple en Smudge (?). Ook een mooie font en ook echt de maten van een sigje. Ik vind de maten bij Sprunk niet echt tot een Sig lijden. En door de breedte lijkt het hoger dan 150PX. Maarja: Vote: Faridjee
Jay; Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Sprunk, een leuke, kleine compacte signature moet ik zeggen. Toch ben ik er niet helemaal enthousiast over en is hij ietwat simpel. Je hebt een mooie blauwe achtergrond die je hebt opgevuld met sneeuwvlokjes(?), dat had op zich wel iets minder gekund maar het geeft wel een hele andere kijk op je signature. Je render is mede door de sneeuwvlokjes goed ingeblend, hij is opvallend en straat centraal, erg positief dus. Verder heb je een prima border en zit je tekst redelijk goed in elkaar. Een goed gekozen font, grootte en plaatsing, maar het valt niet meteen op en is niet erg duidelijk zichtbaar. Faridjee, ook over jou signature ben ik positief, een grote vooruitgang als ik naar je eerdere creaties kijk. Ik vind het totaalplaatje erg mooi, je render is mooi ingeblend, zit écht in de sig en past er zeker bij. Toch heb ik nog enkele minpuntjes. Je gebruikt verschillende effecten. Ik zie rechts bij 'Farid' een ripple effect en aan de andere kant, bij de render iets totaal anders. Het ziet er leuk uit maar na je wat te verdiepen in de sig past het niet al te goed bij elkaar. Je had links nog een kleurtje kunnen gebruiken en ook vind ik je gele effect net wat te fel. Desondanks blijft het mooi om maar te kijken en is de sig in het geheel helemaal in orde. Ook je tekst en border zien er tevens prima uit, iets wat er immers ook bij hoort. Stem: Faridjee.
M4X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ik stem ook op Faridjee, de effecten vind ik net wat beter. Het lichteffect vind ik niet echt reliatisch bij jouw, Faridjee, maar de brushes en de tekst zijn prima. Ik zie ook dat je er veel aan gedaan hebt, want de meeste effecten zijn prima. Sprunk, jouw signature oogt ook redelijk mooi, maar ik vind de witte brushes niet zo goed bij de render en bij de blauwe achtergrond passen. De tekst en de border zijn leuk, maar verder vind ik de signature eerlijk gezegd een beetje saai, sorry.
Sprunk Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Nou ja het was een probeerseltje. Ik heb de laatste tijd niet echt een goed idee/onderwerp om een sig te maken. Maar wat is Smudge en Ripple, ik heb dat nog niet kunnen vinden in Photoshop, erg he?
Vegeta Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Nou ja het was een probeerseltje. Ik heb de laatste tijd niet echt een goed idee/onderwerp om een sig te maken. Maar wat is Smudge en Ripple, ik heb dat nog niet kunnen vinden in Photoshop, erg he? Smudge is mengen , dan ga je zegmaar alles inelkaar mengen waardoor e soms ook dingen kunt wegwerken. Ripple is denk ik (weet niet zeker , heb het nog nooit gebruikt) het een beetje glasachtig maken net als glazen van een kerk maar dan zonder kleur. Bewerkt: 5 september 2008 door Vegeta
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Mocht iemand mij nog willen helpen de eer te redden tegen een 3-0 nederlaag heeft diegene daar nog anderhalf uur voor Stemmen op Faridje is uiterraard ook toegestaan. Bewerkt: 6 september 2008 door Sprunk
Recommended Posts